Методи творчого та критичного мислення в проектній технології

Додано: 1 листопада 2020
Предмет: Технології
Тест виконано: 256 разів
10 запитань
Запитання 1

Творчість це -

варіанти відповідей

діяльність, що породжує дещо нове і різноманітне;

діяльність, що породжує дещо якісне нове, що відрізняється неповторністю, оригінальністю та суспільно-історичною унікальністю

діяльність, що породжує дещо нове, удосконалює вже існуюче, що відрізняється суспільно-історичною унікальністю.

Запитання 2

До методів індивідуального творчого пошуку відносять:


варіанти відповідей

методи аналогії, інверсії, ідеалізації



методи аналогії, порівняння, конференції

методи контрольних запитань, мозкового штурму, ідеалізації

Запитання 3

 До колективних методів творчого пошуку відносять:


варіанти відповідей

методи аналогії, інверсії, ідеалізації

методи блокноту, аналогії, інерції

методи мозкового штурму, колективного блокноту, конференції ідей

Запитання 4

Інформація – це

варіанти відповідей

будь-яке повідомлення про будь-що, теоретичні відомості, значення певних показників, що є об’єктами збереження, обробки та передачі, які використовуються в процесі аналізу певних рішен


будь-яке повідомлення про будь-що, що є обертом збереження, обробки та передачі, які використовуються в процесі аналізу певних рішень.

Запитання 5

Винахідництво —

варіанти відповідей

створення технологічного вирішення, що відповідає умовам ынформації

створення технологічного вирішення, що відповідає умовам патентоспроможності

Запитання 6

Творчість складається з 2-х етапів:


варіанти відповідей

пошук інформації та роздуми

мислення та втілення задуму

Запитання 7

Метод мозкового штурму:

варіанти відповідей

Застосування командної роботи, яка складається з геренаторів та експертів

Суть цього методу полягає у тому, що викладач  допомагає студентам віднайти в журналах, каталогах та інших технічних виданнях зразки об'єктів і пропонує порівняти знайдені зразки з існуючими об'єктами технологічної діяльності людини.

такий спосіб спільної діяльності студентів та викладачів, коли досягається уявлення неіснуючого образу об'єкта, який функціонує і вирішує поставлену проблему

Запитання 8

Метод фантазування:

варіанти відповідей

Застосування одного з прийомів до зміни одного з параметрів дає простір для нових асоціацій під час пошуку нових технічних рішень

Суть цього методу полягає у тому, що викладач  допомагає студентам віднайти в журналах, каталогах та інших технічних виданнях зразки об'єктів і пропонує порівняти знайдені зразки з існуючими об'єктами технологічної діяльності людини.

такий спосіб спільної діяльності студентів та викладачів, коли досягається уявлення неіснуючого образу об'єкта, який функціонує і вирішує поставлену проблему

Запитання 9

Метод зразків:

варіанти відповідей

Застосування одного з прийомів до зміни одного з параметрів дає простір для нових асоціацій під час пошуку нових технічних рішень

Суть цього методу полягає у тому, що викладач  допомагає студентам віднайти в журналах, каталогах та інших технічних виданнях зразки об'єктів і пропонує порівняти знайдені зразки з існуючими об'єктами технологічної діяльності людини.

такий спосіб спільної діяльності студентів та викладачів, коли досягається уявлення неіснуючого образу об'єкта, який функціонує і вирішує поставлену проблему

Запитання 10

Раціоналізаторська діяльність

варіанти відповідей

вид технічної творчості, яка за своєю новизною і технічним рівнем є середньою ланкою від винахідництва

вид технічної творчості, яка за своєю новизною і технічним рівнем є вижчою від винахідництва

вид технічної творчості, яка за своєю новизною і технічним рівнем є нижчою від винахідництва

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест