Методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу"Оцінювання в дистанційному навчанні"

Додано: 4 січня 2021
Предмет: Природничі науки
Тест виконано: 9 разів
9 запитань
Запитання 1

 Чи потрібно оцінювати роботу учнів та учениць при ДН під час карантину?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 2

 Як отримувати зворотний зв’язок та виконані завдання від учнів для оцінювання?

варіанти відповідей

Отримання навчальних матеріалів та спілкування між учасниками дистанційного навчання забезпечується через передачу відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації у синхронному або асинхронному режимі. 

Це можуть бути письмові роботи (самостійні і контрольні, перекази, зокрема й окремі тестові, компетентнісні завдання тощо)

навчальний проєкт, заповнення таблиць, побудова схем, моделей

Роботи можуть збиратися також в учнівському портфоліо (більше про нього у відповіді на запитання.За потреби, завдання учнів та учениць можна контролювати через будь-який месенджер, що має відозв’язок (Zoom, Skype тощо).

Запитання 3

Вкажіть платформи дистанційного навчання.

варіанти відповідей

Платформа Moodle – безкоштовна відкрита система управління дистанційним навчанням. 

Google-форма. Можна збирати відповіді учнів та учениць і потім проводити автоматичне оцінювання результатів тестування

Classtime. Є бібліотека ресурсів, але є і можливість створювати запитання.

Learningapps. Дозволяє створювати вправи різних типів на різні теми або користуватися готовими.

Жодної вравильної відповіді

Запитання 4

 Які є способи оцінювання крім 12-бальної системи?

варіанти відповідей

Відповідно до чинного законодавства, Закону України “Про повну загальну середню освіту”, заклад освіти може здійснювати оцінювання за власною шкалою оцінювання результатів навчання учнів та учениць або за системою оцінювання, визначеною законодавством.

ОПТИМАЛЬНИМИ Є ТІ, ДО ЯКИХ ГОТОВІ ВИ І ВАШІ ДІТИ. Звісно, найкраще, якщо ви можете проводити оцінювання в режимі онлайн або на дистанційних платформах, де є відповідна функція та інструментарій. Якщо вам із причин, що не залежать від вас, недоступний жоден з інструментів дистанційного оцінювання, то після закінчення карантину оцінювання треба буде зробити очно.

Для оцінювання індивідуальних досягнень учнів та учениць може бути використане оцінювання портфоліо.

Портфоліо – це накопичувальна система оцінювання, що передбачає формування уміння учнів та учениць ставити цілі, планувати і організовувати власну навчальну діяльність; накопичення різних видів робіт, які засвідчують рух в індивідуальному розвитку; активну участь в інтеграції кількісних і якісних оцінок; підвищення ролі самооцінки.

Жодної правильної відповіді

Запитання 5

Як потрібно оцінювати самостійні тестові (перевірочні) завдання, виконані учнями в домашніх умовах? І чи є в цьому потреба?

варіанти відповідей

За технічної можливості, проводити оцінювання результатів навчання за допомогою дистанційних платформ. 

Не оцінювати взагалі

Запитання 6

 Як виконувати контрольні роботи, особливо усні? Наприклад, як перевірити вивчення напам’ять вірша?

варіанти відповідей

Під час ДН контрольні роботи слід виконувати письмово в синхронному (коли всі учасники освітнього процесу перебувають у вебсередовищі одночасно) або асинхронному режимі (освітній процес здійснюється за зручним для вчителя та учнів розкладом, неодночасно, але з визначеними дедлайнами).

Потрібно зважати на ситуацію, що склалася, пам’ятати, що значну частину матеріалу діти опановують самостійно. Варто надавати їм більше спроб і часу на виконання контрольних завдань.

Не слід розглядати оцінювання як інструмент покарання учнів та учениць. Вчителю варто обирати підходи, які сприятимуть індивідуалізації освітнього процесу, підвищуватимуть навчальну самостійність у виконанні робіт і мотивуватимуть учнів та учениць.

Не проводити перевірочні роботи

Запитання 7

Де вчитель на ДН?

варіанти відповідей
Запитання 8

ДН відповідає зображення

варіанти відповідей
Запитання 9

Чи потрібне ДН під час пандемії?

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест