Методика навчання анг мови Лекція 1

Додано: 7 вересня
Предмет: Англійська мова, 11 клас
15 запитань
Запитання 1

Визначення цілей навчання дає відповідь на запитання.........

варіанти відповідей

Чого навчати?"

 "З якою метою навчати?"

 "Як організувати навчальний процес?"

Запитання 2

Принципи наочності, посильності, міцності, свідомості, науковості, активності відносяться до....

варіанти відповідей

дидактичних принципів

методичних принципів

Запитання 3

практична мета


варіанти відповідей

розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови: фонетичними, лексичними, граматичними, помічати їх відмінності від явищ рідної мови

вдосконалювати якість слухового сприймання, розвивати фонематичний та інтонаційний слух учнів, слуховий самоконтроль, здатність до імітації

сформувати елементарні комунікативні вміння в чотирьох видах мовленнєвої . діяльності з урахуванням мовленнєвих можливостей і потреб молодших школярів

 формувати розуміння значення англійської мови як засобу міжнародного спілкування;

Запитання 4

освітня мета

варіанти відповідей

розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови: фонетичними, лексичними, граматичними, помічати їх відмінності від явищ рідної мови

вдосконалювати якість слухового сприймання, розвивати фонематичний та інтонаційний слух учнів, слуховий самоконтроль, здатність до імітації

сформувати елементарні комунікативні вміння в чотирьох видах мовленнєвої . діяльності з урахуванням мовленнєвих можливостей і потреб молодших школярів

 формувати розуміння значення англійської мови як засобу міжнародного спілкування;

Запитання 5

розвиваюча мета

варіанти відповідей

розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови: фонетичними, лексичними, граматичними, помічати їх відмінності від явищ рідної мови

вдосконалювати якість слухового сприймання, розвивати фонематичний та інтонаційний слух учнів, слуховий самоконтроль, здатність до імітації

сформувати елементарні комунікативні вміння в чотирьох видах мовленнєвої . діяльності з урахуванням мовленнєвих можливостей і потреб молодших школярів

 формувати розуміння значення англійської мови як засобу міжнародного спілкування;

Запитання 6

виховна мета

варіанти відповідей

розширювати філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови: фонетичними, лексичними, граматичними, помічати їх відмінності від явищ рідної мови

вдосконалювати якість слухового сприймання, розвивати фонематичний та інтонаційний слух учнів, слуховий самоконтроль, здатність до імітації

сформувати елементарні комунікативні вміння в чотирьох видах мовленнєвої . діяльності з урахуванням мовленнєвих можливостей і потреб молодших школярів

 формувати розуміння значення англійської мови як засобу міжнародного спілкування;

Запитання 7

Навчання - це

варіанти відповідей

навчаюча діяльність вчителя

навчальна діяльність учні

акт взаємодії вчителя і учня

Запитання 8

У сучасній методиці навчання ІМіК у загальноосвітніх навчальних закладах такі основні цілі висуваються

варіанти відповідей

практична, виховна, освітня

 практична,виховна,освітня,розвивальна

виховна,освітня,розвивальна

Запитання 9

Комунікативна компетенція учня передбачає

варіанти відповідей

здійснення спілкування в аудіюванні, говорінні, читанні, письмі

засвоєння комунікативних функцій мовних та мовленнєвих засобів спілкування

відбір навчального матеріалу відповідно до потреб учня

врахування у спілкуванні національно-культурних особливостей

Запитання 10

До мовної компетентності відноситься:

варіанти відповідей

аудіювання,читання, письмо, граматика

аудіювання, говоріння, читання, письмо

лексика, граматика, фонетика

Запитання 11

До мовленнєвої компетентності відноситься:

варіанти відповідей

аудіювання,читання, письмо, граматика

аудіювання, говоріння, читання, письмо

лексика, граматика, фонетика

Запитання 12

До методичних принципів відносяться 

варіанти відповідей

принципи комунікативності, домінуючої ролі вправ, взаємопов'язаного навчання видів мовленнєвої діяльності, індивідуалізації, урахування рідної мови;


принципи наочності, посильності, міцності, свідомості, науковості, активності, виховуючого навчання, індиві­дуалізації, доступності, систематичності та послідовності, колективності, проблемності, розвиваючого навчання.

принципи комунікативності, домінуючої ролі вправ, взаємопов'язаного навчання видів мовленнєвої діяльності, урахування рідної мови, диференціації та інтеграції навчання англійської мови у початковій школі

Запитання 13

Засоби навчання 


варіанти відповідей

різноманітні матеріальні предмети, які допомагають учителю організувати ефективне навчання іноземної мови, а учням — успішно оволодівати нею;


основні, допоміжні; для вчителя і для учня; технічні та нетехнічні матеріали, що полегшують вивчення ІМ.

Запитання 14

Для забезпечення навчальної діяльності учнів на уроці ІМ учитель застосовує такі методи-способи: 

варіанти відповідей

виставляння негативних оцінок в щоденник, викликання батьків до школи, стукання по столі, нарікання на важку долю вчителя іноземних мов

розкриття суті матеріалу, який вивчається, тренування, показ сфери його застосування

демонстрацію (показ), пояснення та організацію вправляння.

Запитання 15

Державний стандарти - це

варіанти відповідей

системний документи, який визначає цілі та завдання кожного предмету, його зміст, основні види освітньої діяльності

документ, в якому визначено мету, завдання, зміст та вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей здобувача освіти 

документ, який передбачає кінцевий результат навчання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест