1. Яка нова лічильна одиниця вводиться при вивченні чисел другого десятка?
2. Яке число є "зайвим" ?
Що називається двоцифровими числами?
4. Який розряд розташований першим справа в числі?
5. Яка нумерація вивчається у першому класі після чисел від 11 до 20?
6. У якому порядку відбувається вивчення нумерації чисел від 21 до 100?
7. Яке співвідношення між одиницями і десятками?
8. Яке число є прикладом трицифрового?
9.Яким чином відбувається перехід через розряд під час віднімання, наприклад, у прикладі 853−50?
10. Як називається лічильна одиниця, яка складається з 100 одиниць?
11. Що таке "усне додавання"?
12. Яка лічильна одиниця вивчається у третьому класі?
13. Як читаються трицифрові числа?
14. Що називається нумераційною таблицею?
15.Як практикують введення поняття цифри?
16.Яка послідовність вивчення додавання двоцифрових чисел?
17.З якою метою учням дається завдання: Скільки десятків і одиниць у кожному числі: 43, 90, 88.
18. З якою метою з учнями проводиться гра «Яке число пропущено?»
19.При вивченні яких чисел ознайомлюють із кілометром?
20.Як учні здійснюють перевірку виконання письмового віднімання?
21.Який тип уроків математики найпоширеніший в початковій школі?
22.Який матеріал у початковому навчанні математики є основним?
23.Які змістові лінії включає програма з математики для 1-4-х класів?
24.У якій послідовності вивчається нумерація чисел першого десятка?
25.Які знання і вміння перевіряє учитель, запропонувавши завдання: Утворити з чисел 874, 56, 301, 999, 79, 86, 400 дві групи, щоб у кожній з них були числа, які мають одну спільну ознаку.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома