Методика навчання нумерації чисел у межах 100. Методика вивчення нумерації у межах 1000. Утворення числа 200, назва чисел третього розряду

Додано: 13 жовтня
Предмет: Математика
25 запитань
Запитання 1

1. Яка нова лічильна одиниця вводиться при вивченні чисел другого десятка?

варіанти відповідей

Одинці

Сотні

Десятки

Тисячі

Запитання 2

2. Яке число є "зайвим" ?

варіанти відповідей

5

4

8

10

Запитання 3

Що називається двоцифровими числами?

варіанти відповідей

Числа, які мають одну цифру

Числа, які складаються з двох цифр

Числа, які кратні десяти

Числа, менші за 10

Запитання 4

4. Який розряд розташований першим справа в числі?

варіанти відповідей

Десятки

Сотні

 Одиниці

Запитання 5

5. Яка нумерація вивчається у першому класі після чисел від 11 до 20?

варіанти відповідей

В межах 50

В межах 100

В межах 1000

В межах 10

Запитання 6

6. У якому порядку відбувається вивчення нумерації чисел від 21 до 100?

варіанти відповідей

Спочатку числа 21-39, потім 40-89, і наостанок 90-100

Спочатку числа 90-100, потім 21-39, і наостанок 40-89

Всі числа одночасно

Без чіткої послідовності

Запитання 7

7. Яке співвідношення між одиницями і десятками?

варіанти відповідей

5 одиниць = 1 десяток

10 одиниць = 1 десяток

100 одиниць = 1 десяток

10 десятків = 1 одиниця

Запитання 8

8. Яке число є прикладом трицифрового?

варіанти відповідей

9

52

528

10000

Запитання 9

9.Яким чином відбувається перехід через розряд під час віднімання, наприклад, у прикладі 853−50?


варіанти відповідей

Віднімаються одиниці

Віднімаються десятки

Віднімаються сотні

Число залишається незмінним

Запитання 10

10. Як називається лічильна одиниця, яка складається з 100 одиниць?

варіанти відповідей

Десяток

Сотня

Тисяча

Мільйон

Запитання 11

11. Що таке "усне додавання"?

варіанти відповідей

Запис додавання в зошит

Виконання додавання в думках

Додавання з калькулятором

Табличне додавання

Запитання 12

12. Яка лічильна одиниця вивчається у третьому класі?

варіанти відповідей

Одиниці

Десятки

Сотні

Тисячі

Запитання 13

13. Як читаються трицифрові числа?

варіанти відповідей

Як одноцифрові

Всі три цифри окремо

Одиниці, десятки, сотні

Сотні, десятки, одиниці

Запитання 14

14. Що називається нумераційною таблицею?

варіанти відповідей

Таблиця для додавання

Таблиця для віднімання

Таблиця для запису чисел за розрядами

Таблиця для множення

Запитання 15

15.Як практикують введення поняття цифри?

варіанти відповідей

Цифра – це число.

 Цифра має порядкове значення.

Цифра – знак, яким позначають число на письмі.

Цифра – кількісне значення числа.

Запитання 16

16.Яка послідовність вивчення додавання двоцифрових чисел? 

варіанти відповідей

письмове, усне без переходу через десяток; 

усне з переходом через десяток, письмове;

усне без переходу через десяток, письмове, усне з переходом через десяток;

усне без переходу через десяток, усне з переходом через десяток, письмове;

Запитання 17

17.З якою метою учням дається завдання: Скільки десятків і одиниць у кожному числі: 43, 90, 88.

варіанти відповідей

засвоєння співвідношень між сусідніми числами;

утворення двоцифрових чисел з розрядних доданків;

закріплення знань про місце числа у натуральному ряді; 

 засвоєння видів лічби.

Запитання 18

18. З якою метою з учнями проводиться гра «Яке число пропущено?»

варіанти відповідей

формування порядкової лічби; 

засвоєння натуральної послідовності чисел;

закріплення знань про місце числа у натуральному ряді;

вивчення складу числа.

Запитання 19

19.При вивченні яких чисел ознайомлюють із кілометром?

варіанти відповідей

багатоцифрові числа ; 

десяток; 

тисяча; 

сотня.

Запитання 20

20.Як учні здійснюють перевірку виконання письмового віднімання?

варіанти відповідей

перевіркою додаванням; 

множенням;

діленням; 

частинами 

Запитання 21

21.Який тип уроків математики найпоширеніший в початковій школі?

варіанти відповідей

урок вивчення нового матеріалу; 

урок закріплення знань, умінь і навичок;

комбінований;

уроку контролю та перевірки знань .

Запитання 22

22.Який матеріал у початковому навчанні математики є основним? 

варіанти відповідей

арифметичний; 

алгебраїчний; 

 геометричний;

сюжетні задачі, величини.

Запитання 23

23.Які змістові лінії включає програма з математики для 1-4-х класів?

варіанти відповідей

властивості та відношення предметів, лічба; геометричні фігури та їх властивості; 

арифметичний матеріал, величини; 

властивості та відношення предметів, лічба; числа та дії над ними; числові та буквені вирази; рівності, нерівності, рівняння; геометричні фігури та їх властивості, геометричні тіла; величини та одиниці величин; 

числа, дії з числами; величини; математичні вирази, рівності, нерівності; сюжетні задачі; просторові відношення, геометричні фігури; робота з даними.

Запитання 24

24.У якій послідовності вивчається нумерація чисел першого десятка?

варіанти відповідей

порівняння чисел, назва числа, місце числа в натуральному ряді; 

назва числа, місце числа в натуральному ряді, утворення числа;

ознайомлення з числом і відповідною цифрою, порівняння чисел, склад числа; 

ознайомлення з числом і цифрою, утворення числа, порівняння чисел в межах даного числа, склад числа.

Запитання 25

25.Які знання і вміння перевіряє учитель, запропонувавши завдання: Утворити з чисел 874, 56, 301, 999, 79, 86, 400 дві групи, щоб у кожній з них були числа, які мають одну спільну ознаку.

варіанти відповідей

знання складу числа;

знання про двоцифрове та трицифрове число;

уміння записувати числа; 

уміння визначати місце числа в натуральному ряді.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест