У якому рядку правильно вказані напрями роботи з розвитку зв'язного мовлення у початкових класах?
Термін "зв'язне мовлення" означає:
Орієнтування в умовах спілкування, планування ходу думки, добір мовних засобів для вираження думки, забезпечення зворотного зв'язку - це етапи:
З якими труднощами стикаються учні під час створення тексту?
розрізняють такі види вправ із розвитку зв'язного мовлення:
перекази бувають:
яких переказів немає в початковій школі
Які класифікації творів розрізняють у початковій школі?
На якому етапі уроку написання твору відбувається робота зі складання плану?
До мовленнєвих помилок належать:
До немовленнєвих помилок належать:
Уроки розвитку зв'язного мовлення у початкових класах проводяться:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома