Метричні співвідношення у прямокутному трикутнику. Теорема Піфагора.

Додано: 30 січня
Предмет: Геометрія, 8 клас
10 запитань
Запитання 1

Знайдіть висоту прямокутного трикутника, проведену з вершини прямого кута, якщо вона поділяє гіпотенузу на відрізки завдовжки 9 см і 25 см

варіанти відповідей

15 см

34 см

8 см

16 см

Запитання 2

Катет прямокутного трикутника дорівнює 12 см, а його проекція на гіпотенузу - 8 см. Знайдіть гіпотенузу.

варіанти відповідей

18 см

26 см

4√5 см

20 см

Запитання 3

Висота прямокутного трикутника, проведена до гіпотенузи, поділяє її на відрізки 6 см та 24 см. Знайдіть катети трикутника

варіанти відповідей

6 см; 12 см

6√5 см; 3√5 см

18 см; 24 см

6√5 см; 12√5 см

Запитання 4

Знайдіть висоту і бічну сторону рівнобічної трапеції, основи якої дорівнюють 12 см і 20 см, а діагоналі перпендикулярні до бічних сторін.

варіанти відповідей

4 см; 2√5 см

8 см; 4√5 см

8 см; 2√5 см

8 см; 3√5 см

Запитання 5

Знайдіть катет прямокутного трикутника, якщо його гіпотенуза і другий катет відповідно дорівнюють 26 см і 10 см.

варіанти відповідей

16 см

8 см

24 см

6 см

Запитання 6

ВК=8 см - висота, проведена до основи рівнобедреного трикутника АВС. Знайти довжину бічної сторони трикутника, якщо основа АС=12 см.

варіанти відповідей

4 см

6 см

10 см

√28 см

Запитання 7

У прямокутному трикутнику АМВ (∠М=90°) АВ:АМ=5:3, МВ=12 см. Знайти довжину катета АМ.

варіанти відповідей

18 см

16 см

12 см

9 см

Запитання 8

У ромба АВСД задано діагоналі АС=8 см і ВД=6 см. Знайти довжину сторони ромба.

варіанти відповідей

10 см

5 см

15 см

20 см

Запитання 9

У рівнобічній трапеції основи і бічна сторона відповідно дорівнюють 9 см, 13 см і √13 см. Знайти висоту трапеції.

варіанти відповідей

4 см

√22 см

3 см

√17 см

Запитання 10

Більша сторона прямокутника дорівнює 2√21 см, а менша сторона відноситься до діагоналі як 2:5. Знайти меншу сторону й діагональ прямокутника.

варіанти відповідей

4 см; 10 см

2 см; 5 см

21 см; 84 см

5 см; 12,5 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест