Микола Носов "Мишкова каша." ( Продовження с. 158 -161 )

Додано: 26 квітня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 101 раз
11 запитань
Запитання 1

Чому друг Мишка хотів швидше поїсти?

варіанти відповідей

Бо вже була дванадцята година ночі.

Бо мама скоро повернеться.

Бо плита почала затухати.

Бо вони готували, як у доброму ресторані.

Запитання 2

Чому Мишко повернуся без води?

варіанти відповідей

Злякався темряви.

У колодязі не було води.

Упустив відро у колодязь.

Запитання 3

Що таке волосінь?

варіанти відповідей

Довга волосина

Тонка нитка або шнур, що використовується для риболовлі

Мотузка з тонких, як волосина ниток

Запитання 4

Чому вдруге не вийшло набрати води?

варіанти відповідей

Мішало відро в колодязі.

Обірвалася волосінь.

Злякалися темряви.

Передумали варити кашу.

Запитання 5

Чим втретє хлопці спробували набрати води?

варіанти відповідей

Самоваром.

Склянкою.

Кухлем.

Каструлею.

Запитання 6

Який смак був у каші?

варіанти відповідей

солодкий

солоний

масляний

гіркий

горілий

недосолений

Запитання 7

Обери риси характеру притаманні Мишку

варіанти відповідей

Працьовитий, винахідливий

Старанний і уважний

Хвастливий, самовпевнений

Запитання 8

Чому, на твою думку, оповідання має назву «Мишкова каша,» адже кашу варили вдвох?

варіанти відповідей

Тому, що Мишко запевнив усіх, що вміє майстерно варити кашу.

Тому, що автору більше подобається Мишко.

Тому, що Мишко був старшим.

Запитання 9

До кого звернулися хлопці по допомогу ?

варіанти відповідей

до мами

до тітки Наталки

до Володі

до тітки Меланки

Запитання 10

Яке діло виявилося для хлопців легшим, ніж варити кашу?

варіанти відповідей

мити підлогу

прибирати в хаті

полоти бур'яни на городі

Запитання 11

Яка головна думка твору?

варіанти відповідей

Не потрібно вихвалятися, в іншому випадку можуть трапитися різного роду неприємності.

Не можна дітям залишатися вдома без нагляду дорослих.

Перш ніж комусь довірити своє життя, переконайся, що він надійний товариш.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест