Вимірювання мікрометром

Додано: 4 листопада 2022
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 203 рази
12 запитань
Запитання 1

Мікрометр важільний належить до 

варіанти відповідей

штрихових засобів вимірювання

мікрометричних засобів вимірювання

важільних засобів вимірювання 

індикаторних засобів вимірювання.

Запитання 2

Гладенькі мікрометри МК виготовляють з такими межами вимірювань 

варіанти відповідей

0 – 5 мм

100 – 125 мм 

100 – 200 мм

500 – 1000 мм 

Запитання 3

На рисунку мікрометра під номером 2 позначено

варіанти відповідей

тріскачку

мікрогвинт

п'ятку

затискач

Запитання 4

Ціна поділки шкали стебла мікрометра

варіанти відповідей

0,5

0,1

0,01

0,05

Запитання 5

Якщо зрушити барабан на одну поділку його шкали, то торець мікрогвинта переміститься відносно п'ятки на

варіанти відповідей

0,01

0,02

0,5

0,05

Запитання 6

Прочитайте покази мікрометра

варіанти відповідей

15,22

15,20

150,2

1,52

Запитання 7

На рисунку під номером 6 позначено

варіанти відповідей

корпус тріскачки

барабан

стебло

шкала стебла

Запитання 8

Для чого мікрометричні інструменти мають тріскачковий пристрій?

варіанти відповідей

 для відліку дробової частини значення вимірюваної величини;

для точної установки рухомих губок ;

для забезпечення при вимірюваннях постійного вимірювального зусилля.

для відліку цілих міліметрів вимірюваного розміру;

Запитання 9

Скільки поділок на барабані

варіанти відповідей

25

49

50

30

Запитання 10

Які бувають мікрометричні інструменти

варіанти відповідей

мікрометри, мікрометричні глибиноміри, мікрометричні нутроміри

мікрометри, мікрометричні скоби, мікрометричні щупи

мікрометри, мікрометричні глибиноміри, мікрометричні кутоміри

мікрометри, мікрометричні кутоміри, мікрометричні нутроміри

Запитання 11

Прочитайте покази

варіанти відповідей

64 мм 69 мм

60,4 мм 60,9 мм

6,4 мм 6,9 мм

60,4 мм 6,9 мм

Запитання 12

На рисунку під номером 4 позначено

варіанти відповідей

стебло

п'ятку

барабан

мікрогвинт

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест