Милозвучність. 10 клас.

Додано: 25 листопада 2021
Предмет: Українська мова, 10 клас
Копія з тесту: Милозвучність. 10 клас.
Тест виконано: 498 разів
18 запитань
Запитання 1

Правило чергування з-із порушено у варіанті 

варіанти відповідей

танцювала з Романом

плугатарі з плугами йдуть

з його приїздом

лист з Бразилії

Запитання 2

Правило чергування з-із порушено у варіанті 

варіанти відповідей

поїзд з Києва

поїзд із Києва

зустріч із чоловіком

повернулася з Одеси

Запитання 3

 Правило чергування у–в порушено у варіанті 

варіанти відповідей

учити напам'ять

у нашій школі

в основі сюжету

побачити в фільмі

Запитання 4

 Правило чергування і-й порушено у варіанті 

варіанти відповідей

нині тебе і не впізнати

іти правильним шляхом

колись і ти переможеш

і ти не сумнівайся

Запитання 5

 Правило чергування і-й порушено у варіанті 

варіанти відповідей

пиріг і шоколад

морозиво й ананас

печиво і апельсин

зефір і цукерка

Запитання 6

Правил чергування у-в дотримано у рядку

варіанти відповідей

у останньому рядку

навчалася у академії

працювала в Відні

побували в Європі

Запитання 7

Прийменник в слід писати на місці обох пропусків у рядку

варіанти відповідей

зустрінемося .. неділю, купити ..магазині

повернутися..вівторок, ікона ..рушниках

побував ..горах, занурити..воду

яблуня ..цвіту, жив ..селі

Запитання 8

Правило чергування у–в порушено у варіанті 

варіанти відповідей

читав у саду

читала в автобусі

жив в своєму місті

жила в Празі

Запитання 9

Правило чергування у–в порушено у варіанті 

варіанти відповідей

у Львові йде дощ

у Києві хмарно

в Одесі йде сніг

в Тернополі світить сонце

Запитання 10

Правило чергування у–в порушено у варіанті 

варіанти відповідей

жила в Відні

жила в Берліні

жив у Чернівцях

жив у твоїй квартирі

Запитання 11

Букву і треба писати на місці пропусків у рядку

варіанти відповідей

сороки...орли, пий...їж

ворони...яструби, мама... я

попереду...де, маршрутки... автобуси

дівчата...хлопці, срібло...олово

Запитання 12

Укажіть рядки, у яких порушено милозвучність

варіанти відповідей

поклав у шухляду, написала у творі

застосовуємо в роботі, була у Львові

веселі і усміхнені, прибула у Одесу

відпочивала у Сваляві, сад і город

Запитання 13

Правила чергування у-в дотримано в усіх рядках, окрім

варіанти відповідей

була в Італії, плавав в озері

жила в Одесі, служив в армії

сидіти в автобусі, працювати в аптеці

погляд в майбутнє, відніс в хату

Запитання 14

Літеру у треба писати на місці пропусків у рядку

варіанти відповідей

знайшла .. шухляді, купив .. Києві, плавала .. воді

була ..фотографа, зайшла .. хвіртку, читати ..голос

їхати .. вагоні, зупинка .. навчанні, десь .. хаті

осінь .. Харкові, бути .. формі, допоміг ...чора

гуляв .. місті, блиск .. очах, добрий ..читель

Запитання 15

З прийменником в треба писати всі словосполучення в рядку

варіанти відповідей

успіхи (у,в) навчанні, ходив (у,в) театр, взяла (в,у) тумбочці

зареєструвався (у,в) Твітері, вибігли (в,у) сад, малювати (у,в) альбомі

успіхи (у,в) бізнесі, плавали (у,в) океані, вихід (у,в) місто

жити (в,у) Одесі, приїзд (в,у) Чернігів, знявся ( в,у) мюзиклі

позичити (в,у) Олександра, записано (в,у) журналі, зустріч (в,у) академії

Запитання 16

Правил чергування І-Й дотримано в рядку

варіанти відповідей

вчений і винахідник, троянди і виноград

купив і подарував, радощі й надії

спеції і консерви, читати і переказувати

сидіти й мріяти, цікаво і весело

Запитання 17

Прочитайте речення.

Мово моя, (1) тобі мудрість віків, пам’ять тисячоліть, розрада (2) хвилину смутку, зойк матерів (3) годину лиху, переможний гук лицарів (4) днину побідну, пісня серця дівочого (5) коханні своїм.

Літеру  У  треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 18

Правил чергування у — в дотримано в усіх реченнях, ОКРІМ

варіанти відповідей

Вірю я в правду свого ідеалу.

Була весна, удень пригрівало сонце.

Яблуневі сади стояли вмиті росою.

Яблуко м’яко скотилося у траву.

Уже доспіли яблука, груші.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест