Ділянка хромосоми складається з генів АВСМЕ. Вкажіть, як вона зміниться в результаті інверсії
Укажіть приклад мутації:
Укажіть, як зміниться ділянка хромосоми з генами АВМРЕ після делеції:
Укажіть, як зміниться ділянка хромосоми з генами АВМРЕ після дуплікації
Причиною комбінативної мінливості є:
Укажіть приклад мутації:
Укажіть каріотип, неможливий при геномній мутації:
Норма реакції організму зумовлена:
Генотипна мінливість — це:
Укажіть тип мінливості, за якого змінюється лише фенотип, а генотип залишається сталим:
Укажіть, яка частина варіаційному ряду містить найбільше варіантів:
Мутації — це:
Укажіть зміни, характерні для геномних мутацій:
Укажіть, які генні мутації фенотипно виявляються тільки в гомозиготному стані:
Позначте назву мутацій, які виникають внаслідок зміни послідовності нуклеотидів у ДНК:
Укажіть назву мутацій, які знижують життєздатність організмів
Укажіть, що таке мутагени:
До збільшення кількості індукованих мутацій призводить
При незасвоєнні організмом амінокислоти фенілаланіну (захворювання має назву фенілкетонурія) у гені ферменту фенілаланін-4-гідроксилази виникають мутації. Вони належать до типу
Найчастіше з-поміж хромосомних мутацій негативні наслідки має
Пшениця однозернянка має 14 хромосом, пшениця тверда — 28 хромосом, а пшениця м’яка — 42 хромосоми. Механізм утворення різних видів пшениці — це
Виберіть види спадкової мінливості:
Раптові неспрямовані та стабільні структурні зміни генома, які можуть призводити до таких самих раптових змін ознак і передаються наступним поколінням мають назву:
Що таке репарація
До збільшення кількості індукованих мутацій призводить
При незасвоєнні організмом амінокислоти фенілаланіну (захворювання має назву фенілкетонурія) у гені ферменту фенілаланін-4-гідроксилази виникають мутації. Вони належать до типу
Найчастіше з-поміж хромосомних мутацій негативні наслідки має
Пшениця однозернянка має 14 хромосом, пшениця тверда — 28 хромосом, а пшениця м’яка — 42 хромосоми. Механізм утворення різних видів пшениці — це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома