"Ну, як-таки щоб воля - та пропала?
Се так колись i вiтер пропаде," - це рядки з твору, де події відбуваються в\на
Місце подій у творі , де є такі рядки: " Хто — за Богдана, хто — за короля. А він за тих, которії не проти..."
Рядки "Борітеся - поборете, / Вам Бог помагає! / За вас слава / І воля святая!" взято з твору , події якого відбуваються на
Україна , Сибір, Петербург показані у творі, де є
Події відбуваються на Волині у
Гори Щекавиця, Хоревиця є у творі
Письменник, чиє зображення подано, є автором твору, події якого пов’язані з
Письменник, чиє зображення подано, у творі згадує
" Що на Чорному морі,
на камені біленькому,
там стояла темниця кам′яная...."
Ці слова з твору:
«Його вчинки відчайдушні й непередбачувані, неймовірні, суперечливі: то він, шибайголова й паливода, викрадає наречену Сомка, то йде на смерть заради визволення гетьмана з темниці…» – сказано про персонажа, де події відбуваються у
Видає себе за Хруща, Хрущова, Притику герой твору , події якого відбуваються в
Занепад споконвічної важливої ролі батька в українському суспільстві, руйнування традиційних підвалин життя селянства в пореформену добу зображено у творі, події якого відбуваються в
У висловлюванні Василя Стуса «Його доля воістину трагічна. В історії світової літератури, мабуть, не знайдеться іншого такого прикладу, коли б поет віддав половину свого життя високій поезії, а половину – нещадній боротьбі зі своїм обдаруванням» ідеться про автора твору, події якого відбуваються на
"...була з багацького роду, фудульна, здорова дівка, з грубим голосом й воластою шиєю. Правда, вона любила пишне лудіння, і немало десь піде грошей на шовкові хустки та дорогі згарди, але то байка" - опис героїні з твору, події якого пов’язані з
"У неї була товста, округла спина — роздобріла на довільних харчах! В її умінні любити не було нічого штучного, хоч слово «любов» було її найулюбленішим жартом.." - іде мова про героїню твору, події якого відбуваються в
Підзаголовок "Хроніка 1663 року" має твір, події якого відбуваються в
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома