Міждисциплінарні зв'язки біології та екології

Додано: 8 вересня 2021
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 50 разів
14 запитань
Запитання 1

Сучасна біологія-це...

варіанти відповідей

система наук про життя, про біосистеми.

наука про взаємозв'язки живого між собою та з навколишнім середовищем.

наука про вивчення механізмів регуляції процесів на всіх рівнях організації живого.

наука, яка вивчає вплив умов космосу на організми

Запитання 2

Що вивчає екологія?

варіанти відповідей

взаємозв'язки живого між собою та з навколишнім середовищем

механізми регуляції процесів на всіх рівнях організації живого

закони існування та розвитку біосфери

механізми діяльності мозку

Запитання 3

Хто почав розглядати екологію не як вузьку біологічну дисципліну, а як міждисциплінарну науку?

варіанти відповідей

Юджин Одум

Карл Людвіг фон Берталанфі

Франческо Реді

Герман Дейлі

Запитання 4

Екологічною глобальною проблемою людства є:

варіанти відповідей

зменшення біорізноманіття

проблеми війни і миру, тероризму

проблеми охорони здоров'я

зміна кількості населення Землі

Запитання 5

XXI століття є століттям біології тому, що....

варіанти відповідей

основні глобальні проблеми можут бути розв'язані за допомогою біологічних знань.

біологія- це фундаментальна наука про життя в усіх його проявах.

біологія- це частина людської культури й духовності суспільства.

вивчено закономірності старіння живих істот та проблеми довголіття людини.

Запитання 6

Основними напрямами сучасних біологічних досліджень є:

варіанти відповідей

вивчення законів існування та розвитку біосфери

дослідження механізмів діяльності мозку

вивчення механізмів спадковості й мінливості

виробництва штучних та синтетичних матеріалів

Запитання 7

Екологія є біологічною наукою через те, що ....

варіанти відповідей

досліджує біологічні системи та їхні властивості

вирішує глобальну проблему людства

має міждисциплінарні зв'язки

мають спільні методи дослідження

Запитання 8

Екологічні знання необхідні для досліджень з ...

варіанти відповідей

фізіології

біогеографії

генетики

географії

Запитання 9

Назвіть головні рівні організації життя:



варіанти відповідей

молекула, клітина, тканина, орган, популяція, біоценоз, екосистема, біосфера;

клітина, тканина, орган, популяція, біоценоз, екосистема, біосфера;

молекула, тканина, орган, популяція, біоценоз, екосистема, біосфера;

молекула, клітина, тканина, орган, біоценоз, екосистема, біосфера;





Запитання 10

Кодування та передача спадкової інформації відбувається на:



варіанти відповідей

молекулярному рівні;

тканинному рівні;

Клітинному рівні;

організмовому рівні

Запитання 11

Самовідтворення, саморегуляція, самооновлення відбуваються на.......рівні:



варіанти відповідей

клітинному рівні

молеклярному рівні

екосистемному рівні

органному

Запитання 12

Найвищий рівень біологічної організації:



варіанти відповідей

біогеоценотичний

біосферний

популяційно-видовий

організмовий





Запитання 13

Сталий розвиток - це:



варіанти відповідей

загальна теорія стсовано необхідності встановлення балансу між задоволенням сучасних потреб людства і захистом інтересів майбутніх поколінь,включаючи їх потреби в безпечному і здоровому довкіллі;

загальна концепція стсовано необхідності встановлення балансу між задоволенням сучасних потреб людства і захистом інтересів майбутніх поколінь,включаючи їх потреби в безпечному і здоровому довкіллі;





концепція стсовано необхідності встановлення балансу між задоволенням сучасних потреб людства і захистом інтересів майбутніх поколінь,включаючи їх потреби в безпечному і здоровому довкіллі;

загальна концепція стсовано необхідності встановлення балансу між задоволенням сучасних потреб людства і захистом інтересів майбутніх поколінь;

Запитання 14

Ключові принципи сталого розвитку:



варіанти відповідей

передбачати і запобігати, балансу між ресурсами і забрудненням, збереження природних багатств на нинішньому рівні, забруднювач платить;

обережності, передбачати і запобігати, балансу між ресурсами і забрудненням, збереження природних багатств на нинішньому рівні, забруднювач платить;

обережності, передбачати і запобігати, балансу між ресурсами і забрудненням, збереження природних багатств на нинішньому рівні;

обережності, передбачати і запобігати, балансу між ресурсами і забрудненням, забруднювач платить;





Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест