Міжособистісна професійно-педагогічна комунікація

Додано: 31 жовтня
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

Що таке педагогічна комунікація?

варіанти відповідей

комунікативна взаємодія педагога зі студентами, батьками, колегами, спрямована на встановлення сприятливого, психологічного клімату, психологічну оптимізацію діяльності і стосунків

організація навчально-виховної діяльності на основі сприйняття, засвоєння, використання й передачі інформації з різних джерел. Ефективність її залежить від можливості вимірювання, дозування інформації

це вміння вчителя використовувати власний психофізичний апарат як інструмент педагогічного впливу, уміння емоційної саморегуляції, спілкування, культура і техніка мовлення

спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками

Запитання 2

Що таке комунікативний бар’єр?

варіанти відповідей

це перешкоди на шляху адекватної передачі інформації між партнерами зі спілкування

це нездатність зрозуміти, збагнути що-небудь; відсутність розуміння

це неправильна вимова звуків [р], [р']; гаркавість або нечіткість у вимові цих звуків

це будь-які відхилення від норми, які прийняті у певному мовному середовищі

Запитання 3

Скільки існує видів комунікативних бар’єрів?

варіанти відповідей

5

6

7

8

Запитання 4

Який бар’єр описується: «Виникає, коли одне і те ж слово різні люди розуміють по-різному, вкладають у них свій власний сенс. Таке викривлення може бути наслідком особливостей особистісного сприйняття людини, її професійної діяльності.»?

варіанти відповідей

бар’єр взаєморозуміння

логічний бар’єр

соціально-культурний бар’єр

семантичний бар’єр

Запитання 5

Що таке маніпуляція?

варіанти відповідей

це прихований психологічний вплив на партнера по спілкуванню з метою домогтися від нього вигідної поведінки

це брудні ігри з вашими почуттями та емоціями, коли ви цього не помічаєте

це нав'язування прихованого впливу

це контроль над юрбою, її керованість

Запитання 6

Скільки типів маніпуляторів виділяє відомий психолог Еверетт Шост­ром?

варіанти відповідей

8

9

10

11

Запитання 7

Який тип маніпулятора за Еверетт Шост-ромом описується: «Підкорює всіх своєю інфантильністю, безпечністю, безвільністю, слабкістю. Хоче, щоб його жаліли, щоб були поруч тільки з ним, сам стелиться і бажає, щоб стелилися біля нього. Як би жорстоко це не звучало, в приклад можна привести зніжену жінку, яка вічно жаліється на головний біль, яка докоряє домочадців в черствості, неуважності до своєї персони.»?

варіанти відповідей

маніпулятор-диктатор

маніпулятор-ганчірка

маніпулятор-прилипало

«славний хлопець»

Запитання 8

В чому полягає основна причина маніпуляції за Френдріком Перлз?

варіанти відповідей

полягає прагнення уникнути інтимності у відносинах і скрутного становища, тому відноситься до людей ритуально

бажаючи отримати прихільність, маніпулятор прагне захопити повну владу над іншою особою, яка змушує її робити, думати, відчувати так, як він хоче

полягає в тому, що людина хоче отримати схвалення всіх і кожного, тому змушена прикидатися, приховувати свої почуття, думки і бажання, не може бути правдивою і чесною з оточуючими, але зате всіма правдами і неправдами намагається догодити всім

полягає в постійному конфлікті людини з собою, тому вона ніколи не довіряє собі повністю, але й іншим не довіряє ще сильніше

Запитання 9

Конструктивна фаза конфлікту характеризується...

варіанти відповідей

починається тоді, коли взаємна незадоволеність, способами вирішення проблеми, продуктивністю спільної діяльності перевищує якийсь критичний поріг і спільна діяльність стає некерованою

тим, що обидва опоненти усвідомлюють мету, предмет і засоби спільної діяльності (бесіди, роботи над чимось і т. п.), правильно оцінюють свої можливості і свій стан і здатні на правильну оцінку стану н реакції опонента

підвищенням активності опонентів при різкому ослабленні самоконтролю; порушенням сприйняття реакцій партнера аж до повного спотворення його слів і жестів; відходом від проблеми, предмету суперечки, діяльності і переходом на особі один одного і взаємні образи. На цьому етапі опоненти самі не можуть повернутися на рейки конструктивного конфлікту

прагненням завищити свої можливості і занизити можливості опонента, самостверджуватися за його рахунок; необґрунтованістю критичних зауважень; зневажливими репліками, жестами, поглядами в його адресу

Запитання 10

Комунікативний простір це...

варіанти відповідей

соціально-психологічне середовище, в якому неможливе формування адекватної комунікативної моделі спілкування

формування спільного інформаційного поля, створення спільного смислу

інформація про те, наскільки правильно реципієнт сприйняв повідомлення

соціально-психологічне середовище, в якому можливе формування адекватної комунікативної моделі спілкування

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест