Стан купівельної готовності, коли аудиторія може бути повністю неінформованою, знати лише одну назву або знати ще щось, крім назви називається -
Стан купівельної готовності, коли цільова аудиторія може схилятися до конкретного товару, але не мати впевненості в необхідності його придбання називається -
Стан купівельної готовності, коли цільова група може відчувати потяг до товару, але не надавати йому переваги. У цьому випадку рекламодавець має спробувати сформувати споживацьку перевагу називається -
Рекламне дослідження ринку здійснюється за такими основними напрямками:
Конативний вплив — це
Когнітивний вплив — це
Афективний вплив — це
Сугестивний вплив — це
Позиціонування реклами – це
Процес сприйняття складається із двох стадій:
Рекламне гасло - це
Спонукальне гасло для людей, які не звикли самостійно приймати
рішення - це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома