Фахівці з маркетингу повинні зібрати інформацію про потенційних споживачів, а саме: місце проживання, освітні рівні, вікову характеристику, структуру родини, рівень доходів, соціальний стан. Це фактор -
Кожному суспільству властива своє соціокультурне середовище, своя система моральних й етичних норм, тому при рекламуванні товару треба стежити за тим, щоб не порушити ці норми. Це фактор -
Цільова аудиторія - це
Концепція продукту - це
Вкажіть основні переваги газети, як засобів розповсюдження реклами
Вкажіть основні переваги друкованої реклама, як засобів розповсюдження реклами
Вкажіть основні недоліки журналів, як засобів розповсюдження реклами
Вкажіть основні недоліки зовнішньої реклами, як засобів розповсюдження реклами
Ситуаційний аналіз проводиться за такими напрямами:
Метод розробки кошторису, коли розмір бюджету встановлюється на рівні
відповідних витрат конкурентів називається -
Метод розробки кошторису, який потребує, щоб рекламний бюджет формувався на такій основі: 1) визначення конкретних цілей; 2) визначення завдань, які треба буде вирішити джля досягнення цих цілей; 3) оцінювання витрат на вирішення цих завдань називається -
Прийоми на привернення уваги, в якому товар дається не цілком, а розділяється на частини. Можна з'єднувати товари, образи один з одним, створюючи нові композиції називається -
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома