Моногібридне схрещування. Неповне домінування.

Додано: 18 грудня 2020
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 877 разів
20 запитань
Запитання 1

Проміжний характер успадкування-це:

варіанти відповідей

одна алель домінує над іншою повністю;

одна алель домінує над іншою частково;

жодна з алелей не домінує над іншою;

всі відповіді вірні.

Запитання 2

Неповне домінування-це:

варіанти відповідей

домінантний алель не виявляє повністю своєї домінантності ;

рецесивний алель того самого гена не виявляє повністю своєї рецесивності;

всі відповіді не вірні;

всі відповіді вірні.

Запитання 3

Фенотип гетерозиготи.... є проміжним між фенотипом домінантної.....і рецесивної......гомозигот. Вставте пропущені позначення.

варіанти відповідей

Аа,аа,Аа;

Аа, АА, аа;

АА, аа, Аа;

аа, Аа,АА.

Запитання 4

Внаслідок схрещування нічної красуні з білими квітками аа всі гібриди ... першого покоління мають.... забарвлення квіток. Вставте пропущене.

варіанти відповідей

Аа, рожеве;

аа, рожеве;

Аа, червоне;

Аа, біле;

Запитання 5

При схрещуванні гібридів .....першого покоління між собою у другому поколінні відбувається розщеплення за фенотипом у співвідношенні.....Дозаповніть речення.

варіанти відповідей

Аа × аа, 3:1;

Аа ×Аа, 1:2:1;

АА× аа, 3:1;

Аа × АА, 1:2:2.

Запитання 6

Співвідношення за генотипом 1АА:2Аа:1аа спостерігається при ......домінуванні:

варіанти відповідей

повному;

неповному;

проміжному;

Запитання 7

Проміжне успадкування у природі....

варіанти відповідей

зустрічається;

не зустрічається;

часто;

зрідка.

Запитання 8

Якщо у батька великий ніс, а у матері- маленький, то у дитини ніс може бути, за умови неповного домінування:

варіанти відповідей

великий;

малий;

середній.

Запитання 9

Умова, яку слід пам'ятати при розв'язуванні задач:Кожна особина F1 отримує по.....гену від ....з батьківських особин. Вставте пропущене...

варіанти відповідей

одному, однієї;

жодному, кожної;

одному, кожної.

Запитання 10

Одноманітними можуть бути нащадки під час схрещування особин з такими генотипами:

варіанти відповідей

АА × АА;

АА × аа;

аа × аа;

Аа × аа.

Запитання 11

За схрещування гетерозиготних особини з гомозиготних за домінантною ознакою..... відбувається розщеплення ознак...Вставте пропущене.

варіанти відповідей

Аа × АА, 3:1;

АА × аа, 1:1;

Аа × аа, 1:2:1;

Аа × АА, 1:1.

Запитання 12

При схрещуванні АА × АА відбувається розщеплення у співвідношенні 1:1- 50% виявлятимуть .....ознаку, 50% .... Вставте пропущене.

варіанти відповідей

домінантну, рецесивну;

рецесивна, проміжну;

домінантну, проміжну.

Запитання 13

При неповному домінуванні, при схрещуванні АА × аа відбувається розщеплення ....

варіанти відповідей

1:3;

3:1;

1:2:1;

1:1.

Запитання 14

При проміжному успадкуванні , при схрещуванні АА × аа відбувається розщеплення 1:1, при цьому 50% виявлятимуть....ознаку, 50% .... Вставте пропущене.

варіанти відповідей

домінантну, проміжну;

домінантну, рецесивну;

рецесивну, проміжну;

Запитання 15

Розщеплення нащадків у співвідношенні 3:1, під час схрещування Аа × Аа...

варіанти відповідей

відбувається;

не відбувається;

відбувається частково.

Запитання 16

При схрещуванні гетерозиготних особин Аа × Аа утворюється фенотипи:

варіанти відповідей

АА(25%);

Аа(50%);

аа(25%);

АА(50%).

Запитання 17

При вирощуванні полуниць отримали нащадків з червоними, білими і рожевими плодами. Після схрещування особин з червоними плодами між собою отримали нащадків з червоними плодами, а після схрещування особин з білими плодами-нащадків з білими. Які фенотипи цих рослин?

варіанти відповідей

Аа;

АА, аа;

АА, АА;

аа,аа.

Запитання 18

Які плоди матимуть нащадки від схрещування червоноплідної полуниці з рослиною, що має білі плоди?

варіанти відповідей

червоні;

білі;

рожеві.

Запитання 19

Який фенотип будуть мати рослини з рожевими плодами?

варіанти відповідей

Аа;

аа;

АА.

Запитання 20

З якими плодами будуть нащадки від схрещування особин з рожевими плодами?

варіанти відповідей

білими;

червоними;

рожевими;

всі відповіді вірні.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест