Монотонність і неперервність функції. Парність і непарність функції.

Додано: 9 жовтня
Предмет: Алгебра, 10 клас
11 запитань
Запитання 1

Якщо, на деякому проміжку, для функції y=f(x) більшому значенню аргумента із цього проміжку відповідає більше значення функції, то дана функція є

варіанти відповідей

зростаючою

спадною

парною

непарною

Запитання 2

Якщо, на деякому проміжку, для функції y=f(x) більшому значенню аргумента із цього проміжку відповідає менше значення функції, то дана функція є

варіанти відповідей

зростаючою

спадною

парною

непарною

Запитання 3

Яка рівність має виконуватись для кожного х з області визначення функції y=f(x) щоб функція була парною

варіанти відповідей

f(-x)=f(x)

f(-x)+f(x)=0

f(-x)=-f(-x)

f(-x)=-f(x)

Запитання 4

Графік будь-якої непарної функції симетричний відносно

варіанти відповідей

осі oy

початку координат

осі ох

одиниці

Запитання 5

Рівність f(-x)=-f(x) виконується для

варіанти відповідей

парної функції

непарної функції

зростаючої функції

спадної функції

Запитання 6

Функція f є такою, що f(-4)=-20. Знайдіть f(4), якщо функція f є парною

варіанти відповідей

-20

20

4

5

-4

-5

Запитання 7

Функція f є такою, що f(-4)=-20. Знайдіть f(4), якщо функція f є непарною

варіанти відповідей

-20

20

4

5

-4

-5

Запитання 8

Функція f(x) = 5x8-9x4+24 є

варіанти відповідей

парною

непарною

ні парною ні непарною

Запитання 9

Функція f(x) зростає на проміжку [-3;3]. Порівняйте f(2,1) i f(2)

варіанти відповідей

<

>

=

Запитання 10

Укажіть рисунок, на якому зображено графік парної функції

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 11

Укажіть проміжок спадання даної функції

варіанти відповідей

[-1;4]

[-2;-3]

[-3;2]

[-6;-3]

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест