Укажіть твірне слово з-поміж кожної групи споріднених слів: привести, водити, вести, приведений; багатий, багатство, багач, багато; море, моряк, морський, приморський
Укажіть спосіб творення слів: хто-небудь, взятись, умиватися
Знайдіть помилки у визначенні твірної основи.
Укажіть слова, з формотворчими суфіксами
Суфіксальним способом утворені всі слова
Укажіть групу слів, утворених префіксальним способом
Укажіть, які слова, утворені способом основоскладання від поданих, треба писати через дефіс
Укажіть групи слів, утворених способом основоскладання
Укажіть групу слів, які не мають закінчення
Через дефіс слід писати слово
Яке слово написано неправильно?
Укажіть, у якому рядку всі слова записано правильно
Укажіть речення,у яких виділені слова утворені неморфологічним способом
У реченні Не хвалиться мудрий мудрістю, а сильний силою. - використано художній прийом:
Форми одного слова подано в рядку
Усі слова є спільнокореневими в рядку
У якій групі слів префікс С- вжито правильно?
Усі слова утворено префіксальним способом:
Нульове закінчення мають усі слова в рядку:
Виберіть правильний варіант розбору слова примирення за будовою
Вибрати варіанти афіксів
Афікс - це...
Морфема - це
Морфеміка - це..
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома