Морфологія

Іменник: відмінювання іменників

Додано: 6 травня 2023
Предмет: Українська мова
Тест виконано: 65 разів
64 запитання
Запитання 1

Неправильно утворено форму слова у варіанті

варіанти відповідей

восьмидесяти років

візьмімо участь

для всіх дослідників

пане Костянтине

Запитання 2

Закінчення -е (-є) у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку

варіанти відповідей

Надія, школяр, добродій, Віктор

друг, Григорій, пісня, Київ

земля, Зоя, директор, подруга

хлопець, Іван, площа, товариш

художниця, козак, Степан, мрія

Запитання 3

Неправильно утворено форму слова у варіанті

варіанти відповідей

найбільш новіший

познімали пальта

стежачи за дітьми

у чистім полі

Запитання 4

Подвоєння приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка

варіанти відповідей

верф, паралель, подорож, мазь

вуаль, буденність, суміш, папороть

кров, заметіль, емаль, світлотінь

магістраль, ціль, мігрень, пастель

пам’ять, сіль, велич, лазур

Запитання 5

Неправильно утворено форму слова у варіанті

варіанти відповідей

менш досвідчений пілот

на твоїм моніторі

тривалих подорожів

хочуть долучитися

Запитання 6

Неправильно утворено форму слова у варіанті

варіанти відповідей

виголосить промову

вісім десятих кілограма

задля спільної вигоди

їздити по понеділкам

Запитання 7

Неправильно утворено форму слова у варіанті

варіанти відповідей

познімали пальта

стежачи за дітьми

у чистім полі

упродовж доби

усих учасників

Запитання 8


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) На невеличкій прогалині тут, посеред гори, розкинулася пасіка. (2) Високі дерева, підіймаючи на/зустріч сонцю своє густе гілля, оточують її з усіх боків. (3) У/середині росте трава, з квітками рясно помішана, та стоїть із десяток вуликів. (4) Сонце кидає з/верху хвилі тепла і золоті бджоли бринять у повітрі. (5) Ось щось торкнулося моєї руки: це одна з бджілок неспішно поповзла по/моєму ліктю. (6) А я стою, затамувавши подих і […].

У називному відмінку вжито в тексті іменник


варіанти відповідей

бджоли

подих

руки

хвилі

Запитання 9

Граматичну помилку допущено в словосполученні

варіанти відповідей

багатоповерхових готелів

барвистих ярмарок

запалення легень

незручних туфель

сто кілограмів

Запитання 10

Подовження приголосного відбувається у формі орудного відмінка іменника

варіанти відповідей

гордість

кошеня

нежить

подорож

праматір

Запитання 11

Граматичну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

давній сусіда

нові паспорта

порада вчителя

посада керівника

сьоме грудня

Запитання 12

Неправильно утворено форму слова у варіанті

варіанти відповідей

згідно з постановою

морських узбережжів

на твоєму моніторі

хочуть навчатися

Запитання 13


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Минали дні, а дощів, так довго очікуваних, не/було. (2) Не/лише сонце, але й усе небо палало, дихало спекою. (3) Степи поступово втрачали свої яскраві барви, свою весняну […] свіжість. (4) Повітря було наскрізь сухе, не/випадала навіть роса на світанку. (5) Із-за обрію тихо виткнувся ріжечок ледве помітної, синьої хмари, що не/забаром уже закрив собою величезний сектор неба.

У знахідному відмінку в тексті вжито іменник


варіанти відповідей

барви

дні

степи

хмари

Запитання 14

Неправильно утворено форму кличного відмінка іменника у варіанті

варіанти відповідей

Вельмишановний пане Андріє!

Високоповажна пані Соломіє!

Дорогенька бабусю Ганно!

Милий мій синку Максиме!

Шановний пане полковнику!

Запитання 15

Закінчення має іменник у рядку

варіанти відповідей

звернутися до туристичного бюр..

картини Марії Приймаченк..

майстри поетичного кін..

станції харківського метр..

ґудзики до нового пальт..

Запитання 16

Правильно утворено форму кличного відмінка іменників у всіх рядках, ОКРІМ

варіанти відповідей

Насте, Наталю, Стефаніє

Олександре, Дмитре, Юріє

бабусю, хлопче, сестро

учителю, лікарю, викладачу

Запитання 17


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) На картинах неаполітанської школи без кінця старіється післяполудень, немов побачений крізь темну пляшку. (2) Потемніле сонце, здається, в'яне на очах у тих пропащих краєвидах, мов у переддень космічної катастрофи. (3) Старечі світанки, жовті, як пергамент, солодкі від мудрості, як пізні вечори! (4) Передполудні усміхаються хитро, як пожовклі старі книги. (5) День осінній, той старий пройдисвіт бібліотекар, який лазить у вицвілому халаті по драбинах, і куштує конфітюри всіх віків і культур!

У називному відмінку вжито в тексті іменник


варіанти відповідей

катастрофи

конфітюри

світанки

школи

Запитання 18

Прочитайте фрагмент телевізійного анонсу, у якому пропущено окремі слова.У нашій програмі – цікаво про роботу кожного ... української економіки. Сьогодні спілкуємося з... Петренком – експертом з оплати праці. Чи знаєте ви, що багато хто з наших ... має право на доплату за стаж, яка різниться в кожній із ... господарства?Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

коліща, Ігорем, співгромадян, галузей

коліщати, Ігорем, співгромадян, галузей

коліщати, Ігорем, співгромадян, галузів

коліщати, Ігорем, співгромадянів, галузей

коліщати, Ігором, співгромадян, галузей

Запитання 19

Помилку у відмінюванні іменників допущено в рядку

варіанти відповідей

вдячність Ірині Савченко

концерт Олега Білоноженко

офіс Марини Козачук

практикум Івана Ющука

роман Олександра Дюма

Запитання 20

Закінчення мають усі іменники у формі кличного відмінка в рядку

варіанти відповідей

Олеся, кобзар, мудрець

край, знавець, каменяр

учитель, боєць, Настя

хлопець, лікар, Сергій

Запитання 21

Подовження приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх іменників рядка

варіанти відповідей

вісь, мить, ступінь

міць, стать, продаж

поміч, сіль, доповідь

путь, річ, шампунь

сталь, дріб, суміш

Запитання 22

Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка мають усі іменники в рядку

варіанти відповідей

Байкал, університет, понеділок

Крим, зошит, театр

Тернопіль, вид, вишняк

продукт, характер, сік

ромб, Казахстан, президент

Запитання 23

Позначте рядок, у якому всі іменники у формі родового відмінка однини мають закінчення -у(-ю):

варіанти відповідей

атмосферного тиск.., сектор.. цирку, літературного музе.. .

високого звук.., стовпчик барометр.., запашного бузк..;

наслідки землетрус.., сучасного метрополітен.., хвилі Дінц..;

номери концерт.., білого мармур.., держави Ліван..;

секція баскетбол.., художнього гуртк.., задум.. твору;

Запитання 24

Позначте рядок, у якому всі іменники у формі родового відмінка множини мають нульове закінчення:

варіанти відповідей

буря, культура, галерея, мозаїка;

мрія, ліщина, стаття, хиба;

особа, перемога, ескадрилья, лелека;

староста, парта, миша, круча;

чаша, лопата, сім’я, земля.

Запитання 25

Позначте рядок, у якому всі іменники у формі кличного відмінка мають закінчення :

варіанти відповідей

Назар, генерал, Ілля, героїня.

Степан, друг, сестриця, Ганнуся;

вовк, Оля, тесляр, народ;

земля, душа, Київ, кобзар;

кравець, Наталя, пісня, вітер;

Запитання 26

Закінчення у формі родового відмінка мають усі іменники в рядку

варіанти відповідей

Крим, Львів, Миргород

Харків, вольт, язик

десяток, нарцис, маневр

квартал, табун, хліб

фонтан, кір, займенник

Запитання 27

Закінчення у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку

варіанти відповідей

боєць, кравець, хлопець, молодець.

воля, швець, Богдан, Ілля.

друг, колега, брат, земля.

майор, полковник, капітан, лейтенант.

син, кум, Михайло, Павло.

Запитання 28

Однакове закінчення в орудному відмінку однини матимуть усі слова в рядку

варіанти відповідей

Франція, новина, оселя, мрія

книжка, неділя, круча, м'ята

посуха, душа, повага, миша

проща, сотня, вишня, Олена

тополя, легеня, пуща, стаття

Запитання 29

Закінчення -а(я) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку

варіанти відповідей

Дніпро, квадрат, шлунок, Кривий Ріг

бюлетень, суглоб, Куліш, млин

вівторок, параграф, луг, Ужгород

гектар, автомобіль, характер, ясен

четвер, мільйон, вік, Тернопіль

Запитання 30

Позначте речення, яке потребує редагування:

варіанти відповідей

Інформацію про надходження нових товарів можна отримати у продавця-консультанта.

На нашому масиві відкрито новий супермаркет.

Пропозиції покупців буде обов’язково передано виробникам.

Розпочинається сезонний розпродаж зимових пальто.

У неділю магазин працює з десятої години.

Запитання 31

Позначте рядки, у яких усі іменники у формі орудного відмінка однини мають у закінченні літеру -е (-є):

варіанти відповідей

вулиця, сім’я, бригадир, буквар

калач, кущ, кобзар, слухач

кухар, пісня, круча, ячмінь

надія, день, гай, соловей

перпендикуляр, рій, плече, слюсар

стиль, колія, прізвище, мікрофон

шабля, куля, перемога, ноша

Запитання 32

Позначте рядки, у яких усі іменники у формі родового відмінка однини мають закінчення -а (-я):

варіанти відповідей

з останнього вагон.., вулиці Києв.., зібрали з гектар..

з останнього пароплав.., грального майданчик.., чорного ча..

зупинка трамва.., не вистачає кілограм.., виписав із підручник..

літр бензин.., приміщення театр.., не було прапор..

недалеко від ліск.., сторінки журнал.., довгого коридор..

прибув з Єгипт.., не поставив апостроф.., основи світогляд..

сума сторін трикутник.., доїхали до Іртиш.., кабінет директор..

Запитання 33

Закінчення у формі родового відмінка мають усі іменники в рядку

варіанти відповідей

Краматорськ, Кавказ, Київ

Пирятин, відсоток, квадрат

монітор, водограй, Тернопіль

радіус, гопак, синтез

трикутник, мітинг, атестат

Запитання 34

Закінчення у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку

варіанти відповідей

директор, Антон, Валерій, брат

козак, земля, Богдан, син

президент, сержант, Микита, Михайло

пісня, Катря, Назар, школяр

юнак, начальник, хлопець, Степан

Запитання 35


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Нашу тисячолітню історію не треба ні підмальовувати, ні чепурити, хоч її переписали на свій лад чужинці, відвівши в ній для нас непривабливу роль другорядних статистів. (2) У цьому життєписі, сповненому суперечностей, є приклади героїзму і ницості, жертовного патріотизму і відступництва. (3) Зрештою, читати історію можна й без брому якщо не [...] мелодраматично руки й не хапатися за серце, а вперто думати над нею. (4) Українська минувшина густо населена особистостями. (5) Серед них є постаті непересічні, але зрозумілі (Святослав, Богун, Наливайко, Стус, Чорновіл), а є загадково роздвоєні (Богдан Хмельницький, Гоголь і Хвильовий).

У називному відмінку вжито виділене в тексті слово


варіанти відповідей

постаті

роль

руки

серце

Запитання 36

Прочитайте речення.

Демонстрація … нової колекції … відбудеться через …


Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків


варіанти відповідей

пальт, Віктора Ткаченка, півтора місяця

пальт, Віктора Ткаченка, півтора місяці

пальт, Віктора Ткаченка, півтори місяця

пальт, Віктора Ткаченко, півтора місяця

пальто, Віктора Ткаченка, півтора місяця

Запитання 37


Прочитайте текст і виконайте завдання

Київський Музей-квартира Павла Тичини відкриває завсідникам унікальні, нікому не/відомі шедеври живопису з приватної колекції геніального українського митця. (2) Тут також упорядковано неабиякі експонати: рукописи, картини, особисті речі, пов’язані з поетом, зокрема музичні інструменти. (3) Хранителі закладу кажуть, що як/би доля повернула автора «Сонячних кларнетів» у якесь інше русло, то він став би, можливо чудовим художником. (4) Життя ж вирішило інакше, то/ж ми маємо геніального поета, про/те живопис супроводжував письменника постійно. (5) У його квартирі на вулиці Терещенківській зібрані не тільки унікальні автографи та книжки, а й малюнки самого поета.

У формі знахідного відмінка вжито іменник


варіанти відповідей

автографи

малюнки

хранителі

шедеври

Запитання 38

Прочитайте речення.

У теплицях … вирощують близько … сортів … помідорів.

Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

Дмитра Білоуська, двадцяти, найбільш смачніших

Дмитра Білоуська, двадцяти, найсмачніших

Дмитра Білоуська, двадцять, найбільш смачних

Дмитра Білоусько, двадцяти, щонайбільш смачних

Дмитра Білоусько, двадцять, якнайсмачніших

Запитання 39

Прочитайте діалог (цифри позначають номери реплік).

– (1) Вітаю, Миколо! Сто років тебе не бачив. Як справи, молодий чоловіче?

– (2) Доброго ранку, Валеріє Семеновичу, дякую, нівроку, а Ви як почуваєтеся?

– (3) Непогано, друже, непогано, братику, ось тільки спину щось знову прихопило!

– (4) Поберегли б Ви себе, пане професоре, ще стільки справ попереду, не хворійте!

– (5) Гаразд. А тобі, добродію Гринчишин, зичу успішного захисту дипломної!

НЕПРАВИЛЬНО утворено форму кличного відмінка в репліці

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 40

Прочитайте речення.

Лише частина студентів ... опанувати правила вимови ..., хоч Оксана Семенівна, як досвідчений викладач, ... цій темі чимало часу.

Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

змогла, важкими французькими звуками, приділив

змогла, важких французьких звуків, приділила

змогли, важкими французькими звуками, приділила

змогли, важких французьких звуків, приділив

Запитання 41

Прочитайте розмову (цифри позначають номери реплік)

- (1) Тимофію, поклич на репетицію наших «співунів».

- (2) Добре, Олено Петрівно, а о котрій актова зала буде вільною?

- (З) Треба з'ясувати в нашого координатора. Артуре, коли можна провести репетицію?

-(4) Хвилинку, наберу нашого ді-джея. Олексіє, наші хочуть у залі поспівати, о котрій зручно? Добре, дякую. Сказав, що після четвертої.

-(5) Ольго, Галю, Юрію, «співоче поле» для вас буде вільним після четвертої, не запізніться!

НЕПРАВИЛЬНО утворено форму кличного відмінка в репліці

варіанти відповідей

1

2

4

5

З

Запитання 42

Прочитайте речення.

В образі … вбачаємо схожість із красунчиком … – героєм роману …

Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

Степана Радченка, Жорж Дюруа, Гі де Мопассана

Степана Радченка, Жоржем Дюруа, Гі де Мопассан

Степана Радченка, Жоржем Дюруа, Гі де Мопассана

Степана Радченко, Жорж Дюруа, Гі де Мопассана

Степана Радченко, Жоржем Дюруа, Гі де Мопассан

Запитання 43


Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Людина загубила кому й почала боятися складних речень, шукаючи простенькі фрази. (2) За примітивними репліками прийшли елементарні думки. (3) Потім вона проґавила знак оклику й стала говорити монотонно, з однаковою інтонацією. (4) Пізніше людина десь «посіяла» знак питання й припинила запитувати: жодні події не цікавили її, де б вони не відбувалися: у космосі, на землі чи навіть у власній квартирі. (5) Ще через кілька років наша роззява загубила […] і перестала пояснювати іншим свої вчинки. (6) Бідолаха не могла висловити жодної ідеї, увесь час когось цитувала користуючись лише лапками, а згодом не стало і їх, у неї залишилася тільки крапка. (7) Бережіть розділові знаки

У формі називного відмінка вжито іменник


варіанти відповідей

вчинки

знаки

події

фрази

Запитання 44

Закінчення -ю у формі орудного відмінка однини треба писати в усіх іменниках рядка

варіанти відповідей

бандероль, ступінь, путь

ваніль, розкіш, мігрень

вісь, подорож, накип

папороть, лють, насип

радість, емаль, нежить

Запитання 45

Помилку у відмінюванні іменника допущено в рядку

варіанти відповідей

гаманець Мар’яни Гриців

зустріч з Ганною Гончарук

робота Данила Федоренка

розмова з Олегом Плющ

телефон Артема Сидька

Запитання 46

Прочитайте фрагмент тексту, у якому пропущено окремі слова.

Керівника туристичного гуртка Олексія … повідомили про те, що за півтора … занять група учнів … орієнтуватися …

Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

Пономаренка, місяця, навчилась, за зірками

Пономаренка, місяця, навчились, по зіркам

Пономаренка, місяці, навчились, по зіркам

Пономаренко, місяця, навчились, за зірками

Пономаренко, місяці, навчилась, по зірках

Запитання 47


Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Люко Дашвар пише неприкриту правду про чоловіків, жінок, дітей, тобто про нас із вами. (2) Авторка «зліплює» людей до/купи в одне неймовірне ціле – і виходять, здавалося б, фантастичні, а насправді цілком реальні історії. (3) Її романи ніби знаєш на/пам’ять, адже «ковтаєш» за одну ніч, а потім вони ще довго звучать у твоїй голові. (4) Іноді читати стає важко, але ти примушуєш себе рухатися вперед, сторінка за сторінкою, на/зустріч болю й захвату. (5) Разом з героями ми підіймаємося на/гору людських страждань, і падаємо вниз, чудово розуміючи, що все в цих книгах справжнє.

У формі знахідного відмінка в тексті вжито всі виділені слова, ОКРІМ


варіанти відповідей

жінок

людей

романи

історії

Запитання 48


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Тисячі дітей, не/збайдужілих до літератури, знають Івана Малковича – доброго дядечка-казкаря. (2) Після закінчення університету, незважаючи на різноманітні пропозиції, юнак, ще не/відомий нікому, починає вчителювати в сільській школі під Києвом. (3) Хто міг уявити тоді, що саме цей хлопець стане […] найкращого в Україні дитячого видавництва і, якщо треба буде, не залишатиме друкарні по дві доби? (4) Створені тут книги «Снігова королева», «Абетка», «Аліса в Дивокраї», «Тореадори з Васюківки», «Вінні-Пух» – справжні не/перевершені ніким витвори поліграфічного мистецтва. (5) В одному з не/давніх рейтингів «50 найкращих сучасних поетів» його прізвище посідає п’яте місце. (6) Вражає й такий рекорд: «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» за двадцять років випустила понад п’ять мільйонів книжок.

У формі називного відмінка вжито слово


варіанти відповідей

видавництва

друкарні

книги

пропозиції

Запитання 49

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

… Тетяна з Андрієм … від екскурсовода, що Тарасові … встановлено тисячу двісті п’ятдесят шість … в Україні й сто двадцять вісім за кордоном.

Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

Вперше, дізналася, Шевченко, пам’ятників

Вперше, дізналися, Шевченку, пам’ятники

Уперше, дізналася, Шевченко, пам’ятників

Уперше, дізналися, Шевченку, пам’ятники

Уперше, дізналися, Шевченку, пам’ятників

Запитання 50


Проаналізуйте текст і виконайте завдання

(1) У ХVІІІ столітті шведський король Густав ІІІ наказав провести такий експеримент: братам-близнюкам, засудженим до смертної кари, вирок, замість накидати петлю на шию, замінили довічним ув’язненням, але з умовою, що одному щодня даватимуть велику порцію кави, а іншому – чаю. (2) Обом злочинцям створили однаково пристойні умови. (3) Два медики-професори не спускали очей із піддослідних: хто ж, захворівши, підтвердить […] про шкідливість якогось із напоїв. (4) Але чекати довелося надзвичайно довго. (5) Ось відійшов у небуття перший учений, згодом – другий, короля було вбито… (6) Натомість обидва кандидати в небіжчики топтали ряст смакуючи свої «отруйні» напої. (7) Ініціатори експерименту так і не дізналися, що першим помер «поціновувач» чаю, щоправда, у 83 роки…

У формі називного відмінка в тексті вжито виділене слово


варіанти відповідей

вирок

експеримент

кандидати

умови

Запитання 51


Проаналізуйте текст і виконайте завдання до нього.

(1) У 1924 році на радіо вперше пролунали звуки точного часу: із Гринвіцької обсерваторії, заснованої ще в XVII столітті, їх передала британська компанія BBC. (2) А вже 1925 було запроваджено Всесвітній час, тож людство почало йти в ногу, тобто «в секунду». (3) От тільки для одного подружжя цей сигнал означав початок […]. (4) Виявляється діяла в Лондоні одна парочка, яка продавала час! (5) Сімейство Белвілів щодня їздило до Гринвіча, аби звіряти свій хронометр, а потім ці спритники збували інформацію понад 200 клієнтам, зокрема й годинникарям.

У ролі підмета в тексті вжито виділене слово


варіанти відповідей

початок

сигнал

хронометр

час

Запитання 52

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

Старшокласники подякували ... за хорошу новину й розбіглися по ..., лише ... залишилися й розпочали планувати майбутню поїздку.

Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

Людмилу Володимирівну, класах, три учениці

Людмилі Володимирівні, класам, три учениці

Людмилі Володимирівні, класах, три учениці

Людмилі Володимирівні, класах, троє учениць

Людмилі Володимирівній, класам, троє учениць

Запитання 53

Прочитайте діалог (цифри позначають номери реплік).

— (1) Добрий день, Ольго Козаченко, не бачила тебе з випускного вечора. Як справи?

— (2) Вітаю, Жанно Сергіївна! Дякую, у мене все гаразд. А у Вас що нового?

— (3) Я, Олю, як завжди, уся в шкільних клопотах. Цікаво, що ти робиш, моя дівчино?

— (4) Я, пані вчителько, працюю фітнес-тренером, і мені це до вподоби.

— (5) Молодець, юна тренерко! Це прекрасно, що знайшла заняття до душі. Успіхів тобі!

НЕПРАВИЛЬНО утворено форму кличного відмінка в репліці

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 54

Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.

Слухай-но, __________, чи не міг би ти купити мені __________ гуаш?

варіанти відповідей

Остап, червоне

Остап, червоний

Остапе, червоний

Остапе, червону

Остапу, червону

Запитання 55

Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.

Старшокласники подякували __________ за таку чудову новину й розбіглися по __________, і лише __________ залишилися й розпочали планувати майбутню поїздку.

варіанти відповідей

Людмилу Володимирівну, кабінетам, три учениці

Людмилу Володимирівну, кабінетах, три учениці

Людмилі Володимирівні, кабінетах, три учениці

Людмилі Володимирівні, кабінетах, троє учениць

Людмилі Володимирівній, кабінетам, троє учениць

Запитання 56

Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.

Запрошуємо на тренінг з письменницької майстерності, де Вас навчать ________ якісного художнього тексту. На заняттях працюємо в зошитах, створених ________ культової книги «Гра престолів».

варіанти відповідей

усім секретам, за мотивами

усім секретам, по мотивам

усіма секретами, по мотивах

усіх секретів, за мотивами

усіх секретів, по мотивам

Запитання 57

Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.

Зустрінемось __________ біля пам'ятника __________.

варіанти відповідей

о пів на сьому, Лесі Українці

о пів по шостій, Лесі Українки

у пів до сьомої, Лесі Українці

у пів сьомої, Лесі Українки

у шість тридцять, Лесі Українки

Запитання 58

Завдання стосується речень, що первісно, в іншій послідовності, становили зв'язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.


А) Однак чиста вода в Україні таки є: скуштувати її можна на Полтавщині, де майже всю її беруть з підземних джерел.

Б) Оскільки очисні споруди розраховано на І і ІІ класи забруднення, то 80 % проб питної води не відповідають вимогам стандарту.

В) Вода, як відомо, відіграє найважливішу роль у житті людини, проте нині 80 % українців змушені споживати неякісну воду, тому що беруть її з поверхневих джерел, екологічний стан яких щороку погіршується.

Г) Далека від нормативних вимог і вода з Дніпра, яку використовує майже 75 % населення України.

Д) Це відбувається через погане очищення стічних побутових і промислових вод, наслідком якого стає надмірне насичення водойм органікою і наближення їх до ІІІ класу забруднення.


У формі знахідного відмінка вжито всі слова, ОКРІМ

варіанти відповідей

А)

Б)

В)

Г)

Д)

Запитання 59

Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.

Нагадую, __________, що сьогодні я __________ до Вас практикантів.

варіанти відповідей

Микола Геннадійович, привозжу

Миколо Геннадійовиче, привожджу

Миколо Геннадійовичу, приводжу

Миколу Геннадійовиче, приводю

Миколу Геннадійовичу, привожжу

Запитання 60

Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.

Іменинниця попросила своїх __________ налаштуватися на __________ дійство.

варіанти відповідей

гостей, захоплене

гостей, захопливе

гостів, захопливе

гостів, захоплююче

Запитання 61

Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.

Під час тренінгу ми навчимо вас __________ впливу на потенційного працедавця і розкриємо секрети того, як створити __________ резюме.

варіанти відповідей

дієвим прийомам, якісний

дієвим прийомам, якісну

дієвих прийомів, якісне

дієвих прийомів, якісний

дієвих прийомів, якісну

Запитання 62


Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.

(1) Основний принцип методу «дама з крильцями» – прибирати дім не повністю за один раз, а частково, не більше 15-30 хвилин щодня. (2) Цей процес має асоціюватися у вас із легкістю та ненав’язливістю: краще щодня потроху, аніж цілий день на порядкування. (3) Поділіть своє помешкання на зони й складіть план прибирання кожної. (4) Якщо сьогодні ви причепурили кухню, не докоряйте собі за невеликий безлад у ванній: на все свій час! (5) Генеральне прибирання робимо впродовж години раз на тиждень: опорядковуємо все помешкання, але поверхово. (6) Ідеальний порядок у кожній зоні наводимо за щоденним 15-хвилинним графіком. (7) І ще одне добре правило: за 10-15 хвилин назбирайте в пакет 27 непотрібних речей, які муляють очі й рішуче викиньте цей мотлох (не перекладайте на інше місце, а винесіть геть)!

У називному відмінку в тексті вжито слово


варіанти відповідей

безлад

мотлох

порядок

процес

Запитання 63

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

У п’єсі Івана ______ є два ______ , які зображені ______.

Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

Карпенка-Карого, персонажа, більш оригінально

Карпенка-Карого, персонажі, найбільш оригінально

Карпенка-Карого, персонажів, більш оригінальніше

Карпенко-Карого, персонажа, найбільш оригінально

Карпенко-Карого, персонажі, найбільш оригінальніше

Запитання 64

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

Дорогий _______, гостинні грузини запрошують тебе відвідати _______ Батумі й покуштувати _______ хачапурі по-аджарськи.

Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

українець, старовинне, смачний

українець, старовинний, смачне

українце, старовинний, смачну

українцю, старовинне, смачне

українцю, старовинну, смачну

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест