Прикметник
Суфікс -ов- має прикметник, утворений від іменника
Граматичну помилку допущено в рядку
Неправильно утворено форму слова у варіанті
Неправильно утворено форму слова у варіанті
Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну.
Прикметник яскраво-ядучими написано через дефіс, оскільки
Неправильно утворено форму слова у варіанті
Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку
Суфікс -ев- має прикметник, утворений від слова
Граматичну помилку допущено в рядку
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Стояла тиха травнева ніч у буянні зела й кипінні садів. (2) Шаленіли в лузі солов’ї, кумкали жаби, кричали горлиці. (3) І носила в ту не/ймовірну весняну молоду ніч із срібної криниці срібним цеберцем срібну воду зозуля і (…) її по землі. (4) Вилила добрий ківш і на Андрія. (5) Від/того прокинувся, та побрів під розчахнуту липу. (6) На душі було срібно й високо. (7) Дослухався тихої й радісної музики небес, удивлявся в ту не/звідану глибінь. (8) Від/нині знав, що там живе вічна й свята таїна.
Прикметником є вжите в тексті слово
Граматичну помилку допущено в рядку
Закінчення -ий має прикметник, утворений від слова
Граматичну помилку допущено в рядку
Суфікс -ев- має прикметник, утворений від слова
Граматичну помилку допущено в рядку
Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку
Граматичних помилок немає в реченні
Закінчення -ий має прикметник, утворений від слова
Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку
Прочитайте речення.
Найбільш … об'єктами фінансування є ті, що мають значно …, порівняно з іншими, ефективність і … у своїй галузі енерговитрати.
Правильним є варіант заповнення пропусків
Літеру и треба писати в усіх прикметникових закінченнях чоловічого роду в рядку
Позначте рядок, у якому всі прикметники присвійні:
Позначте рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса -ев-(-єв-):
Позначте рядок, у якому всі складні прикметники пишуться через дефіс:
Від поданих іменників утворіть прикметники за допомогою суфікса -ськ-. Позначте рядок, у якому в обох словах НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ чергування в групах приголосних:
НЕПРАВИЛЬНО утворено слово
Граматичну помилку допущено у варіанті
Позначте рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса -ов-:
Позначте рядок, у якому виділене слово слід писати з малої літери:
Позначте рядок, у якому всі складні прикметники пишуться через дефіс:
Іменником є слово, виділене в реченні
Прочитайте фрагмент учнівського твору, у якому пропущено окремі слова.
Невдовзі Сергій з … виїхали на заміську трасу. До … залишалося два … . Хлопці провели в дорозі майже добу, але це аж ніяк не робило менш … їхню подорож.
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Неправильно утворено форму ступеня порівняння прикметника в рядку
Помилку у творенні форми ступеня порівняння прикметника допущено в рядку
Прочитайте речення.
У теплицях … вирощують близько … сортів … помідорів.
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Помилку у творенні ступеня порівняння прикметника допущено в реченні
Закінчення -ий має прикметник, утворений від слова
Іменником є виділене слово в реченні
Помилку у творенні форми ступеня порівняння прикметника допущено в реченні
Помилково утворено форму ступеня порівняння прикметника в реченні
Помилку в написанні прикметникового суфікса допущено в рядку
Треба писати о на місці пропуску в прикметнику
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
Згідно із заповітом Альфреда Нобеля було створено фонд для преміювання тих, хто зробив … внесок у науку, і за 118 … існування премії її отримало близько … осіб.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.
Я вам __________ скуштувати нашої __________ піци, випеченої за спеціальним рецептом у дров’яній печі.
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.
__________ Чарльза Дарвіна, головною рушійною силою еволюції є __________ добір.
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.
Візитівкою виставкового стенда, розташованого в павільйоні ВДНГ, цього року ________ робот-газонокосарка: саме це диво привабило ________ кількість відвідувачів.
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.
Що краще ми пізнавали нового однокласника, то все __________ він нам видавався: і мови давалися хлопцеві __________, ніж іншим, і в математиці був __________ серед ровесників.
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.
Навіть у __________ куточку бабусиної оселі пахло м'ятою, чорнобривцями й __________.
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.
Під час тренінгу ми навчимо вас __________ впливу на потенційного працедавця і розкриємо секрети того, як створити __________ резюме.
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
У п’єсі Івана ______ є два ______ , які зображені ______.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Помилку у творенні ступеня порівняння прикметника допущено в реченні
Прочитайте текст (цифри в дужках позначають номери речень), виконайте завдання 48-50, виберіть три правильні відповіді.
(1) Найголовніша ознака індивідуальності народу це його мова. (2) Мова знаряддя для засвоєння спадщини минулого найвищих здобутків людської культури. (3) Завдяки прилученню дитини до чарів слова в неї виникає спрага пізнання бажання глибше опанувати духовні багатства людства. (4) Слово наймогутніше знаряддя що уможливлює перегук поколінь. (5) Воно є запорукою нашої гідності й незнищенності. (6) В. Сухомлинський казав що словом можна створити красу душі. (7) Прилучення до скарбів рідної мови надає нам духовної дужості.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома