Морфологія (усі частини мови)

Додано: 2 листопада 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 338 разів
12 запитань
Запитання 1

1. Частку не треба писати разом у варіанті


варіанти відповідей

А не/зовсім зрозумілий


Б зошит не/підписано


В не/всі з цим обізнані


Г не/забутня подорож


Запитання 2

3. НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні


варіанти відповідей

А Деякі представники лускатих плазунів мають хребет із чотирьохсот однакових хребців.


Б Відомо близько двохсот двадцяти видів черепах із кістковим панциром, у якому міститься тулуб.


В Досліджено, що швидкість польоту бабки може сягати ста п’ятдесяти кілометрів за годину.


Г Динозаври були панівною групою тварин близько шестидесяти мільйонів років тому.


Запитання 3

4. Іменником є виділене слово в реченні


варіанти відповідей

А Яке добре гостювання було завжди в бабусі!


Б З усіх іспитів він отримав «добре».


В Мені давно не було так добре й затишно.


Г У нього було добре, щире серце.


Запитання 4

5. Закінчення -ю у формі орудного відмінка однини треба писати в усіх іменниках рядка


варіанти відповідей

А папороть, лють, насип


Б бандероль, ступінь, путь


В радість, емаль, нежить


Г вісь, подорож, накип


Д ваніль, розкіш, мігрень


Запитання 5

6. Помилку в написанні особових закінчень дієслів допущено в рядку


варіанти відповідей

А біжать, течемо


Б скачуть, шепочимо


В бачать, булькаємо


Г полють, кричимо


Д поборють, варимо


Запитання 6

7. Виділене слово є сполучником, і його треба писати разом у реченні


варіанти відповідей

А Як/би мені хотілося, щоб літо ніколи не закінчувалося!


Б Про/те , що сьогодні свято, ми дізналися випадково.


В Як/би ви прокинулися раніше, то не запізнилися б.


Г Станьте за/те дерево, у якого розкішна крона.


Д Поміркуйте про/те , що порадити своїм друзям.


Запитання 7

8. Неправильно утворено форму ступеня порівняння прикметника в рядку


варіанти відповідей

А якнайзручніший


Б більш сучасний


В найелегантніший


Г менш корисніший


Д найбільш міцний


Запитання 8

9. Неправильно утворено форму першої особи однини в рядку


варіанти відповідей

А лазити - лажу


Б возити - вожу


В їздити - їзджу


Г сидіти - сиджу


Д водити - воджу


Запитання 9

10. Закінчення  має іменник у рядку


варіанти відповідей

А обидві дівчин..


Б півтора тижн..


В три лікар..


Г два муляр..


Д чотири секунд..


Запитання 10

11. Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку


варіанти відповідей

А ближчий, більш гарячіший


Б добріший, найменш удалий


В цікавіший, якнайдорожчий


Г вужчий, найменш потрібний


Д коротший, щонайкращий


Запитання 11

12. Правильно утворено форму третьої особи множини від дієслова


варіанти відповідей

А мріяти – мріять


Б молоти – мелють


В солити – солють


Г бігти – біжуть


Д ловити – лювлють


Запитання 12

З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).

Щодня ми реалізуємо себе, (1)виявляючи своє ставлення (2)до навколишнього світу, і найповніше, (3)найглибше (4)цей процес відбувається в мовленні під час повсякденного спілкування.

варіанти відповідей

1-дієприкметник, 2-сполучник, 3-прикметник, 4-займенник

 1-дієприслівник, 2-сполучник, 3-прислівник, 4-займенник

 1-дієприкметник, 2-сполучник, 3-займенник, 4-частка

1-дієприслівник, 2-прийменник, 3-прислівник, 4-займенник

1-дієприкметник, 2-прийменник, 3-прикметник, 4-займенник

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест