Через дефіс потрібно писати географічні назви:
Правильно написані всі географічні назви:
(підказка: у цьому тесті дві відповіді правильні)
Літеру и потрібно писати на місці пропуску в словах
Через дефіс пишемо всі географічні назви:
(підказка: у цьому тесті дві відповіді правильні)
Правильно написані всі географічні назви в рядку
Літеру і треба писати на місці пропуску в географічних назвах:
(підказка: у цьому тесті дві відповіді правильні)
Подвоєння є в усіх географічних назвах:
Правильно записано всі географічні назви:
У якій групі географічних назв є помилки?
У якій групі географічних назв є орфографічні помилки?
Букву и потрібно писати в усіх географічних назвах:
Подвоєння не відбувається в усіх географічних назвах:
У написанні якої власної назви допущена помилка
Слова Алма/Ата, Іссик/Куль, аддис/абебеський, буенос/айреський, Нар’ян/Мар, Улан/Уде, Чатир/Даг пишуться
Слова Яр/під/Зайчиком, Новосілки/на/Дніпрі, Ростов/на/Дону, Ріо/де/Жанейро, Ла/Манш, Франкфурт/на/Майні, Ла/Плата пишуться окремо.
Географічні назви — іменники, що складаються з прикметника та іменника, з’єднаних сполучним звуком, а також прикметники, що походять від них, пишуться.
Верни/город, Печи/води, Копай/город, Гуляй/поле, Крути/броди пишуться
Географічні назви з другою частиною -град, -город, -піль, -поль, -абаль, -акан, -бург, -ленд, -пілс-, -таун, -шир, -штадт пишуться разом.
Слова Давидів/брід, Вишній/Волчок, Гола/Пристань, Зелена/Гура, Новий/ Сад, Стара/Планина, Широкий/Яр пишуться.
Географічні назви з першим складовими частинами соль-, усть-, іншомовними вест-, іст-, нью-, сан-, санки-, сан-, санта-, сен-, сент-, із кінцевими назвотворчими частинами -рівер, -сіті, -сквер, -стрит, -фіорд пишуться
Слова Орехово/Зуево, Пуща/Водиця, Кам’янець/Подільський, Харків/Товарний, Чехо/Словаччина, Ельзас/Лотарінгія, Коло/Михайлівка, Віта/Поштова пишуться.
Географічні назви, що складаються з іменників, які поєднуються українськими або іншомовними прикметниками, сполучниками чи мають при собі частку, артикль, пишуться через дефіс.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома