Найпростіші перетворення графіків функції, властивості функції

Додано: 6 грудня 2022
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 472 рази
27 запитань
Запитання 1

Областю визначення функції, графік якої зображено, є проміжок

варіанти відповідей

[-9;4]

(-9;4)

(-3;3)

[-3;3]

Запитання 2

Для побудови графіка функції y = f(x) + n, де n > 0, достатньо графік функції y = f(x) перенести вздовж …

варіанти відповідей

осі у на n одиниць униз

осі х на n одиниць вправо

осі у на n одиниць угору

осі х на n одиниць вліво

Запитання 3

На якому з рисунків зображено графік функції у = -х2 + 2 ?

варіанти відповідей
Запитання 4

Графік якої функції зображено на рисунку?

варіанти відповідей

 у = х2

у = х2 + 2

у = х2 - 2

у = (х + 2)2

у = (х - 2)2

Запитання 5

Графік якої функції зображено на рисунку?

варіанти відповідей

у = х2 - 2

у = х2 + 2

у = (х - 2)2

у = (х + 2)2

Запитання 6

Графік функції у = х² зсунули ліворуч на 4 одиниці і опустили вниз на 6 одиниць. Графік якої функції отримали?

варіанти відповідей

у = (х + 4)² + 6

у = (х - 4)² + 6

у = (х + 4)² - 6

у = (х - 4)² - 6

у = (х +6)² + 4

у = (х - 6)² + 4

у = (х +6)² - 4

у = (х - 6)² - 4

Запитання 7

Графік функції у = х² зсунули праворуч на 3 одиниці і підняли вгору на 5 одиниць. Графік якої функції отримали?

варіанти відповідей

у = (х + 3)² + 5

у = (х - 3)² + 5

у = (х + 3)² - 5

у = (х - 3)² - 5

у = (х +5)² + 3

у = (х - 5)² + 3

у = (х +5)² - 3

у = (х - 5)² - 3

Запитання 8

Функцію задано формулою у= х2-2х+3. Знайти f(1).

варіанти відповідей

2

-2

1

-1

Запитання 9

Графік функції у = х2 паралельно перенесли уздовж осі абсцис на 2 одиниці вліво та отримали функцію:

варіанти відповідей

у = х2 + 2

у = х2 - 2

у = (х - 2)2

у = (х + 2)2

Запитання 10

Функція спадає на проміжку:

варіанти відповідей

(4; 1)

(-2; 1)

(0; -1)

(0;2)

Запитання 11

Графік функції у = 1/х паралельно перенесли уздовж осі ординат на 3 одиниці вниз та отримали функцію:

варіанти відповідей

у = 3/х

у = 1/х - 3

у = 1/х + 3

у = 1/(х - 3)

Запитання 12

Яка з формул задає функцію, графік якої одержимо внаслідок паралельного перенесення графіка функції у = х2 на 5 одиниць униз уздовж осі ординат?

варіанти відповідей
Запитання 13

На рисунку зображено графік однієї з функцій. Укажіть цю функцію.

варіанти відповідей
Запитання 14

Вкажіть проміжки спадання функції.

варіанти відповідей

 [–2; 1]

[–2; 3]

[–4; 1]

[–4; –2]

Запитання 15

Вкажіть розв′язок нерівності f(х)>0

варіанти відповідей

(-5; -2)

(-2; 4)

[-5; -2]

[-5; -2)

(-2; 4]

Запитання 16

Вкажіть проміжки зростання функції.

варіанти відповідей

[-3; 4]

[-5; -2]

[1; 4]

[-2; 4]

[-2; 3]

Запитання 17

Вкажіть нулі функції.

варіанти відповідей

- 7; - 3; 5

-5; -2; 1

-5; -3; 1

-5; -2; 5;

Запитання 18

f(х) < 0, якщо х ∈ ...

варіанти відповідей

[-4; 1]

[-3; 1]

(-4; 1)

(-3; 1)

Запитання 19

Вкажіть область значень функції.

варіанти відповідей

[-5; 1]

[-5; -1]

[-5; 3]

[-3; 3]

[-3; 1]

[-1; 3]

Запитання 20

Вкажіть проміжки спадання функції, графік якої зображений на малюнку.

варіанти відповідей

 [–5; -2] ⋃ [3; 4]       

 [–3; 3]

 [–5; -3] ⋃ [3; 4] 

 [–5; -2]

 [–5; 3] ⋃ [3; 4] 

Запитання 21

Область визначення функції - це всі значення,яких набуває

варіанти відповідей

х

у

Запитання 22

Область значень функції - це всі значення,яких набуває

варіанти відповідей

х

у

Запитання 23

Знайдіть область визначення функції у=х/(х-5)

варіанти відповідей

всі значення х

всі значення, крім 0

всі значення, крім 5

всі значення, крім 0 і 5

Запитання 24

Які з точок належать графіку функції

у= х3

варіанти відповідей

А(0;0)

В(-1;-1)

С(-1;-3)

Д(1;3)

Запитання 25

Оберіть способи задання функції


варіанти відповідей

таблицею

формулою

описом

графіком

малюнком

Запитання 26

Скільки нулів має функція у=х2- 4х

варіанти відповідей

один

два

три

жодного

безліч

Запитання 27

Щоб знайти нулі функції у = f(x), потрібно

варіанти відповідей

розв'язати нерівність f(x) > 0

розв'язати нерівність f(x) < 0

розв'язати рівняння f(x) = 0

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест