Нерівномірний рух

Додано: 25 вересня
Предмет: Фізика, 7 клас
9 запитань
Запитання 1

На рисунку зображено графік залежності пройденого автомобілем шляху від часу. Яка швидкість руху на першій ділянці?

варіанти відповідей

100км/год

200км/год

300км/год

400км/год

0

Запитання 2

На рисунку зображено графік залежності пройденого автомобілем шляху від часу. Яка швидкість руху на другій ділянці?

варіанти відповідей

100км/год

200км/год

300км/год

400км/год

0

Запитання 3

На рисунку зображено графік залежності пройденого автомобілем шляху від часу. Яка швидкість руху на третій ділянці?

варіанти відповідей

100км/год

200км/год

300км/год

400км/год

0

Запитання 4

На рисунку зображено графік залежності пройденого автомобілем шляху від часу. Яка середня швидкість руху на всьому шляху?

варіанти відповідей

100км/год

200км/год

300км/год

400км/год

0

Запитання 5

На рисунку зображено графіки залежності від часу відстані х до міста А для двох автобусів. Якою була початкова відстань від міста А для кожного автобуса?

варіанти відповідей

1-0; 2-40км

1-120 км; 2-0

1-80км; 2-160км

1-0; 2-0

Запитання 6

На рисунку зображено графіки залежності від часу відстані х до міста А для двох автобусів. Який автобус та на скільки почав рухатися пізніше?

варіанти відповідей

2-на 1,5год

2-на 45хв

1-на 1,5год

1-на 45хв

Запитання 7

На рисунку зображено графіки залежності від часу відстані х до міста А для двох автобусів. Рухалися автобуси в одному напрямку чи в різних?

варіанти відповідей

В різних

В одному

Запитання 8

На рисунку зображено графіки залежності від часу відстані х до міста А для двох автобусів. З якою швидкістю рухався кожний автобус?

варіанти відповідей

2-100км/год

2-120км/год

2-40км/год

2-96км/год

1-100км/год

1-120км/год

1-40км/год

1-96км/год

Запитання 9

На рисунку зображено графіки залежності від часу відстані х до міста А для двох автобусів. На якій відстані від міста А один з автобусів наздогнав інший?

варіанти відповідей

40км

80км

120км

160км

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест