Нестатеве розмноження

Додано: 27 квітня 2020
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 64 рази
9 запитань
Запитання 1

При нестатевому розмноженні молодий організм успадковує набір спадкового матеріалу:

варіанти відповідей

1. Від однієї особини.

2. Від двох особин.

3. Від жодної предкової форми нічого не успадковує.

4. Створює власний спадковий матеріал.

Запитання 2

У одноклітинного паразитичного організму малярійного плазмодія відбувається інтенсивне розмноження при попаданні його в організм людини. Потрапивши в клітини печінки він у власній клітині спочатку утворює багато ядер, а потім сама клітина плазмодія ділиться на багато клітин одночасно. Такий спосіб розмноження називається:

варіанти відповідей

1. Фрагментація.

2. Поділ навпіл.

3. Множинний поділ.

4. Статевий процес.

Запитання 3

В науці розрізняють поняття "спора", як особливе утворення у рослин, тварин, бактерій. Чи відрізняється це поняття за своїм значенням для мохів, одноклітинної водорості хлорели та бактерій:

варіанти відповідей

1. Ні, для всі цих організмів це спосіб розмноження.

2. Так, бо для бактерій це спосіб розмноження, а для водорості і моху - спосіб перенесення несприятливих умов.

3. Ні, для всіх цих організмів це спосіб перенесення несприятливих умов.

4. Так, бо для мохів і водорості це спосіб розмноження, а для бактерій - спосіб перенесення несприятливих умов.

Запитання 4

З точки зору ідентичності генетичного набору у клонованих організмів можна вважати, що вони є наче:

варіанти відповідей

1. Однояйцевими близнюками.

2. Різнояйцевими близнюками.

3. Генетично неоднорідними організмами.

4. Генетично близькими між собою як рідні брати та сестри.

Запитання 5

Якщо розглянути історію народження віці Доллі, яка відома в науці, як перший клонований організм, то ми можемо припустити, що її біологічною матір'ю можна вважати:

варіанти відповідей

1. Вівцю, яка виносила та народила Доллі.

2. Вчених, які розробили технологію клонування у ссавців.

3. Вівцю, з соматичної клітини якої було взято ядро.

4. Вівцю, яка виступала донором яйцеклітини для проведення експерименту.

Запитання 6

При нестатевому розмноженні, як єдиному способі розмноження деяких організмів, перевагами є:

варіанти відповідей

1. Незмінність спадкової інформації у нащадків.

2. Відсутність процесу перекомбінації генів і прояву комбінативної мінливості.

3. Можливість розмножуватися в будь-якому середовищі.

4. Можливість розмноження навіть тоді, коли організм буде повністю ізольований від інших особин цього виду.

Запитання 7

У багатьох одноклітинних еукаріотичних організмів спостерігається поділ клітин шляхом мітозу або брунькування. Чим відрізняються ці способи розмноження:

варіанти відповідей

1. При поділі навпіл, на відміну від брунькування, відбувається рівномірний розподіл спадкового матеріалу.

2. При брунькуванні, на відміну від поділу навпіл, утворюються дві різні за розміром клітини.

3. При поділі навпіл, на відміну від брунькування, утворюється одна більша, а друга менша клітина.

4. При брунькуванні не відбувається реплікація ДНК, тому в дочірніх клітинах міститься менша кількість хромосом.

Запитання 8

У водоростей та вищих спорових рослин (мохи, папороті, хвощі, плауни) утворюються одноклітинні структури - спори. У бактерій теж утворюються спори. Чи існує різниця між цими спорами:

варіанти відповідей

1. У тілі водоростей та вищих спорових рослин утворюється багато спор, а в клітині бактерії - тільки одна.

2. Між ними нема різниці, всі вони призначені для розмноження.

3. У бактерій спори є більш активними у середовищі (здатні до самостійного руху), на відміну від спор водоростей та вищих спорових рослин.

4. І в бактерій і у водоростей та вищих спорових спори призначені для перенесення несприятливих умов.

Запитання 9

У примітивних багатоклітинних організмів - губок розмноження відбувається за допомогою гемул. Це багатоклітинне утворення, яке з часом покидає материнський організм і стає самостійною особиною. Як називається такий спосіб розмноження:

варіанти відповідей

1. Поділ навпіл.

2. Брунькування.

3. Фрагментація.

4. Розмноження з утворенням багатоклітинних спеціалізованих структур.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест