Нормальні показники глюкози в крові:
Причини розвитку гіпоглікемічної коми:
Виберіть ознаки гіперглікемічної коми:
Які медикаменти використовують для надання невідкладної допомоги при гіперглікемічній комі:
Глюкотест використовують для виявлення:
Який стіл за Певзнером призначають хворому на цукровий діабет:
При якій комі від хворого відчувається запах ацетону:
Хворий на компенсований цукровий діабет іде на заняття з плавання. Які рекомендації дасте йому:
Пацієнтка 64 роки. в анамнезі цукровий діабет. Вночі у неї зявилося дуже сповільнене та глибоке дихання з шумним вдихом і посиленим видихом, після якого наступає пауза. Який патологічний тип дихання розвивається у пацієнтки:
Пацієнт 10 років хворіє на цукровий діабет. Після введення інсуліну відчув загальну слабкість, відчуття голоду, тремтіння, серцебиття. Які мають бути дії фельдшера:
Фельдшера викликали до непритомного пацієнта. Шкіра бліда, волога, судоми. перебуває на диспансерному обліку з приводу цукрового діабету 10 років. Зі слів родичів, пацієнт ввів собі інсулін іншої фірми, після чого знепритомнів. Найімовірніший діагноз:
Безпосередньою причиною цукрового діабету є:
Фельдшера викликали до пацієнтки, яка перебуває в непритомному стані. З дитинства хворіє на цукровий діабет. Обєктивно: дихання шумне, із запахом ацетону, шкіра суха, холодна на дотик, зіниці звужені, пульс 100 за 1хв, ниткоподібний, живіт здутий, передня черевна стінка напружена. Найімовірніший діагноз:
Пацієнт скаржиться на посилену спрагу (вживає до 8л рідини), поліурію, безсоння, дратівливість, загальну слабкість. Місяць тому перехворів на грип. Об'єктивно: пацієнт астенічної тілобудови, шкіра суха, пульс- 72 уд за 1хв, АТ100/60 мм.рт.ст. Фельдшер запідозрив цукровий діабет і трансортував хворого в ЦРЛ для обстеження. Глюкоза крові 3,33ммоль/л. Аналіз сечі: відносна густина-1005. Імовірний діагноз:
Пацієнтка з цукровим діабетом, вранці ввела 24 ОД інсуліну, поспішила на роботу. Дорогою знепритомніла. Перехожі викликали швидку допомогу. Що необхідно використати для невідкладної допомоги
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома