Прочитайте текст і виконайте завдання 1–4 до нього.
(1) Тисячі дітей, не/збайдужілих до літератури, знають Івана Малковича – доброго дядечка-казкаря. (2) Після закінчення університету, незважаючи на різноманітні пропозиції, юнак, ще не/відомий нікому, починає вчителювати в сільській школі під Києвом. (3) Хто міг уявити тоді, що саме цей хлопець стане [...] найкращого в Україні дитячого видавництва і, якщо треба буде, не залишатиме друкарні по дві доби? (4) Створені тут книги «Снігова королева», «Абетка», «Аліса в Дивокраї», «Тореадори з Васюківки», «Вінні-Пух» – справжні не/перевершені ніким витвори поліграфічного мистецтва. (5) В одному з не/давніх рейтингів «50 найкращих сучасних поетів» його прізвище посідає п’яте місце. (6) Вражає й такий рекорд: «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» за двадцять років випустила понад п’ять мільйонів книжок.
Разом у тексті треба писати сполуку слів
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–4 до нього.
(1) Тисячі дітей, не/збайдужілих до літератури, знають Івана Малковича – доброго дядечка-казкаря. (2) Після закінчення університету, незважаючи на різноманітні пропозиції, юнак, ще не/відомий нікому, починає вчителювати в сільській школі під Києвом. (3) Хто міг уявити тоді, що саме цей хлопець стане [...] найкращого в Україні дитячого видавництва і, якщо треба буде, не залишатиме друкарні по дві доби? (4) Створені тут книги «Снігова королева», «Абетка», «Аліса в Дивокраї», «Тореадори з Васюківки», «Вінні-Пух» – справжні не/перевершені ніким витвори поліграфічного мистецтва. (5) В одному з не/давніх рейтингів «50 найкращих сучасних поетів» його прізвище посідає п’яте місце. (6) Вражає й такий рекорд: «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» за двадцять років випустила понад п’ять мільйонів книжок.
Замість пропуску в третьому реченні можуть бути всі слова, ОКРІМ
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–4 до нього.
(1) Тисячі дітей, не/збайдужілих до літератури, знають Івана Малковича – доброго дядечка-казкаря. (2) Після закінчення університету, незважаючи на різноманітні пропозиції, юнак, ще не/відомий нікому, починає вчителювати в сільській школі під Києвом. (3) Хто міг уявити тоді, що саме цей хлопець стане [...] найкращого в Україні дитячого видавництва і, якщо треба буде, не залишатиме друкарні по дві доби? (4) Створені тут книги «Снігова королева», «Абетка», «Аліса в Дивокраї», «Тореадори з Васюківки», «Вінні-Пух» – справжні не/перевершені ніким витвори поліграфічного мистецтва. (5) В одному з не/давніх рейтингів «50 найкращих сучасних поетів» його прізвище посідає п’яте місце. (6) Вражає й такий рекорд: «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» за двадцять років випустила понад п’ять мільйонів книжок.
У формі називного відмінка вжито слово
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–4 до нього.
(1) Тисячі дітей, не/збайдужілих до літератури, знають Івана Малковича – доброго дядечка-казкаря. (2) Після закінчення університету, незважаючи на різноманітні пропозиції, юнак, ще не/відомий нікому, починає вчителювати в сільській школі під Києвом. (3) Хто міг уявити тоді, що саме цей хлопець стане [...] найкращого в Україні дитячого видавництва і, якщо треба буде, не залишатиме друкарні по дві доби? (4) Створені тут книги «Снігова королева», «Абетка», «Аліса в Дивокраї», «Тореадори з Васюківки», «Вінні-Пух» – справжні не/перевершені ніким витвори поліграфічного мистецтва. (5) В одному з не/давніх рейтингів «50 найкращих сучасних поетів» його прізвище посідає п’яте місце. (6) Вражає й такий рекорд: «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» за двадцять років випустила понад п’ять мільйонів книжок.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Звук [д] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
6. Позначте рядок, у якому в усіх словах наголошений другий склад
7. Літеру о на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
8. Позначте рядок, у якому всі складні прикметники пишуться через дефіс
9. Виділене слово вжито в невластивому йому значенні в реченні
10. Позначте рядок, у якому фразеологічний зворот має значення «надумане мірило упередженої людини, яка підганяє під нього факти дійсності»
11. Граматичний зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні
12. Поширене означення НЕ ВІДОКРЕМЛЮЄТЬСЯ в реченні (розділові знаки пропущено)
13. Позначте рядок, у якому всі іменники належать до жіночого роду
14. Правильно узгоджений числівник з іменником у реченні
Вставного слова НЕМАЄ в реченні (розділові знаки пропущено)
Доберіть антоніми до слова альтруїстичний
Доберіть антонім до слова огидний
Доберіть антонім до слова шкідливий
Доберіть снонім до слова недалекий
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Фрукти й овочі сьогодні містять (1)менше вітамінів і мінералів, (2)ніж містили (3)п’ятдесят (4)років тому.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Фрукти й овочі сьогодні містять (1)менше вітамінів і мінералів, (2)ніж містили (3)п’ятдесят (4)років тому.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Фрукти й овочі сьогодні містять (1)менше вітамінів і мінералів, (2)ніж містили (3)п’ятдесят (4)років тому.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Фрукти й овочі сьогодні містять (1)менше вітамінів і мінералів, (2)ніж містили (3)п’ятдесят (4)років тому.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Фрукти й овочі сьогодні містять (1)менше вітамінів і мінералів, (2)ніж містили (3)п’ятдесят (4)років тому.
Поясни вживання розділових знаків у реченні
Уткнувшись у тепло долин, вітер спросоння погойдував чорні тополі.
Поясни вживання розділових знаків у реченні
Яра пшениця була молода й висока, а горді соняшники стояли ще вищі.
Поясни вживання розділових знаків у реченні
Десь скрадливо скрипнула хвіртка,
насмішливо обізвався дівочий голос.
Поясни вживання розділових знаків у реченні
У плесі ворушилися затонулі тіні хат, на яких сторч головою дрімали лелеки.
Визначте, який вид підрядного відповідає кожному фрагментові складного речення.
Це був такий день, що ...
Визначте, який вид підрядного відповідає кожному фрагментові складного речення.
Погода стояла сонячна, так що ...
Визначте, який вид підрядного відповідає кожному фрагментові складного речення.
Упав додолу перший лист, хоча ...
Визначте, який вид підрядного відповідає кожному фрагментові складного речення.
Здавалося хлопцю, що ...
З’ясуйте тип речення.
Насамперед потрібно впевнитися, чи назва препарату на упакуванні збігається з назвою в інстрції, що містить надзвичайно важливі для пацієнта розділи.
З'ясуйте тип речення
У частині «Показання до застосування» має бути зазначено захворювання чи стан, проте в будь -якому разі треба з’ясувати в лікаря доцільність уживання цього засобу.
з'ясуйте тип речення
Ліки, як і продукти харчування, мають властивість псуватися: за неправильного зберігання їх ефективність істотно знизиться, застосування ж може завдати більше шкоди, ніж користі.
з'ясуйте тип речення
До кожного лікарського засобу додано інструкцію; спочатку може здатися, що інформація в ній призначена лише для фахівців, але це не так.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома