Префікс ПРИ має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ:
М'якого знака не треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка:
Префікс з- треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка:
Правильно утворено всі імена по батькові у рядку:
Однаковий звук позначають букви, виділені в кожному слові рядка:
Лексична помилка є в рядку:
Синонімом до слова гребувати є:
Помилку в написанні власної назви допущено в рядку:
Редагування потребує речення:
Завдання стосується речень, що первісно, в іншій послідовності, становили зв'язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
⊞ А може бути навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовсім «засне», якщо оратор говоритиме мляво, повільно.
⊕ Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно, а отже, переконати аудиторію, здобути її прихильність.
⊝ Проте пам’ятаємо, що для успішного її виголошення замало лише прочитати написане: треба навчитися правильно використовувати головний «інструмент» промовця.
∑ Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кожне слово, придумаємо послідовність речень, добираємо найкращі мовні засоби - і от промова готова.
⋈ Саме через це, цікаве відходить на другий план, адже присутні напружено вслухаються у виступ, відтак швидко втомлюється, зрештою просто припиняють сприймати інформацію.
Первісний текст буде відновлено:
Роль підмета виконує виділено слово:
Однорідні обставини є в обох реченнях, позначених
⊞ А може бути навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовсім «засне», якщо оратор говоритиме мляво, повільно.
⊕ Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно, а отже, переконати аудиторію, здобути її прихильність.
⊝ Проте пам’ятаємо, що для успішного іі виголошення замало лише прочитати написане: треба навчитися правильно використовувати головний «інструмент» промовця.
∑ Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кожне слово, придумаємо послідовність речень, добираємо найкращі мовні засоби і от промова готова.
⋈ Саме через це, цікаве відходить на другий план, адже присутні напружено вслухаються у виступ, відтак швидко втомлюється, зрештою просто припиняють сприймати інформацію.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
Увідповідніть фразеологізм із його антонімом:
Фразеологізм:
1. підносити до небес
2. нагуляти жиру
3. дати відкоша
4. слова не видавиш
Антонім:
А. спасти з лиця
Б. ударити по руках
В. заварити кашу
Г. язик без кісток
Д. давати прочухана
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома