Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Лексичну помилку допущено в рядку
Слова спільнокореневі в усіх рядках, ОКРІМ
Синонімами є слова у всіх рядках, ОКРІМ
НЕПРАВИЛЬНО узгоджено прикметник з іменником у рядку
На перший склад наголос падає в обох словах
(1)29 червня 1659 року відбулась легендарна Конотопська битва – взірець переможної тактики. (2)Під проводом гетьмана Виговського українське військо з кіннотою кримських татар, завдало нищівного удару еліті московської орди, що вторглася на територію України, руйнуючи міста. (3)Однак узяти штурмом Конотоп московити не могли: 70 днів місто обороняли козаки й дієздатні городяни, доки не прибули війська гетьмана. (4)Удавшись до хитрого маневру, українці … ворога в пастку. (5)Прикро, що фільм «Конотопська битва» Ахтема Сеїтаблаєва так і не був знятий… (6)Дізнайся неймовірні історії про видатних українців з книг «ЗНАЙ НАШИХ» та «Битва за землю рідну» (Малюнок і текст Юрія Журавля)
На місці пропуску в четвертому реченні має бути слово
(1)29 червня 1659 року відбулась легендарна Конотопська битва – взірець переможної тактики. (2)Під проводом гетьмана Виговського українське військо з кіннотою кримських татар, завдало нищівного удару еліті московської орди, що вторглася на територію України, руйнуючи міста. (3)Однак узяти штурмом Конотоп московити не могли: 70 днів місто обороняли козаки й дієздатні городяни, доки не прибули війська гетьмана. (4)Удавшись до хитрого маневру, українці … ворога в пастку. (5)Прикро, що фільм «Конотопська битва» Ахтема Сеїтаблаєва так і не був знятий… (6)Дізнайся неймовірні історії про видатних українців з книг «ЗНАЙ НАШИХ» та «Битва за землю рідну» (Малюнок і текст Юрія Журавля)
Пунктуаційна помилка в реченні
(1)29 червня 1659 року відбулась легендарна Конотопська битва – взірець переможної тактики. (2)Під проводом гетьмана Виговського українське військо з кіннотою кримських татар, завдало нищівного удару еліті московської орди, що вторглася на територію України, руйнуючи міста. (3)Однак узяти штурмом Конотоп московити не могли: 70 днів місто обороняли козаки й дієздатні городяни, доки не прибули війська гетьмана. (4)Удавшись до хитрого маневру, українці … ворога в пастку. (5)Прикро, що фільм «Конотопська битва» Ахтема Сеїтаблаєва так і не був знятий… (6)Дізнайся неймовірні історії про видатних українців з книг «ЗНАЙ НАШИХ» та «Битва за землю рідну» (Малюнок і текст Юрія Журавля)
У ролі підмета в тексті вжито виділене слово
(1)29 червня 1659 року відбулась легендарна Конотопська битва – взірець переможної тактики. (2)Під проводом гетьмана Виговського українське військо з кіннотою кримських татар, завдало нищівного удару еліті московської орди, що вторглася на територію України, руйнуючи міста. (3)Однак узяти штурмом Конотоп московити не могли: 70 днів місто обороняли козаки й дієздатні городяни, доки не прибули війська гетьмана. (4)Удавшись до хитрого маневру, українці … ворога в пастку. (5)Прикро, що фільм «Конотопська битва» Ахтема Сеїтаблаєва так і не був знятий… (6)Дізнайся неймовірні історії про видатних українців з книг «ЗНАЙ НАШИХ» та «Битва за землю рідну» (Малюнок і текст Юрія Журавля)
Відокремлених членів немає у реченні
Уподібнення приголосних звуків відбувається в обох словах усіх рядків, ОКРІМ
Прочитайте текст.
Переселенці їдуть.
Світ за очі, покидавши своє.
Шукати Україну в Україні.
десь має ж бути, десь вона та є!
Своя. Свобідна. Ще не занапащена.
Де вже не владен (1)л/Лях ані (2)а/Аллах.
Дністро і (3)б/Буг, (4)п/Поділля і (5)б/Брацлавщина
самі себе вивозять на волах (Л.Костенко).
З малої літери треба писати слово після цифри
Із дефісом треба писати всі слова в рядку
Прочитайте речення.
Серед кімнати стояла широка дубова кухва, наповне(1)на до полови(2)ни брунат(3)ною купі(4)лю, від якої сходив гарячий трав'я(5)нистий дух (В. Шкляр).
Подвоєні літери треба писати на місці цифри
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
… трьох … Олегові … заважали широкі … капелюха
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Протягом, неділь, Деркачеві, поля
Протягом, тижнів, Деркачеві, поля
На протязі, тижнів, Деркач, криси
Упродовж, тижнів, Деркачу, криси
Упродовж, неділь, Деркачу, криси
НЕПРАВИЛЬНО поєднано числівник з іменником у рядку
шість десятих метрів
двадцять три файли
два з половиною метри
сімдесят п’ять сторінок
тисяча сто чотири кілометрів
Потребує редагування речення
Дбаючи про довкілля, сортуй сміття.
Знаходь однодумців, перейнявшись проблемою чистоти навколишнього середовища.
У День Землі спробуй прожити добу, не вмикаючи електроприлади.
За злочинну байдужість чи відверту кривду Природа неодмінно помститься, затопивши оселі чи висушивши врожаї.
Важливо ділитися досвідом, залучаючи друзів у мережах.
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
… наслідували … Орленко … виконання.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Прочитайте діалог (цифри позначають номери реплік).
— (1) Вітання, Олеже, пів року не був у бібліотеці? Як справи?
— (2) Доброго ранку, Світлано Михайлівна! Дякую, усе ж тепер у комп’ютері!
— (3) Мабуть, не все, любий друже, раз прийшов-таки до храму книги?!
— (4) Авжеж, пані бібліотекарко, наразі «Юра» Марини Гримич не розгортається онлайн. Може, у вас є цей новий роман про шістдесятників?
— (5) Щойно розпакували нові надходження! Олег, а ти провидець! Є «Юра»! Тримай! Приємного чтива.
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму кличного відмінка в репліці
Простим є речення
Пряму мову в реченні
Генрік Ібсен переконував: «Справжня ознака, за якою можна пізнати істинного мудреця, – терпіння» правильно передано непрямою в рядку
Складносурядне речення можна утворити, якщо до фрагмента «Лише на мить вирвавшись із неволі, кінь відчув себе щасливим…» додати
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
До того моменту, коли ми, (1)як, скажімо,(2) перший-ліпший громадянин Швейцарії чи Нідерландів, не будемо розгортати газети,(3) які нам кидають в скриньку і читати в них докладний бюджетний звіт місцевих властей, постатейно, на що були витрачені наші гроші, я,(4) як Станіславський, буду говорити нашим політикам:(5) «Не вірю».
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома