М'якого знака НЕ Треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Префікс з-треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Правильно утворено всі імена по батькові в рядку
Однаковий звук позначають букви,виділені в кожному слові рядка
Лексична помилка є в рядку
Синонім до слова гребувати є
Первісний текст буде відновлено,якщо речення розташувати в послідовності запропонованій і рядку(зображено нижче)
1) А може бути й навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовом «заснен, якщо оратор говоритиме мляво, повільно.
2) Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно а отже, переконати авдиторію, здобути її прихильність. 3)Проте памʼятаймо, що для успішного й виголошення замало лише прочитати налисоне:
треба навчитися правильно використовувати головний
«інструменти промовця.
4)Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кожне слово
продумуємо послідсвність речень, добираємо найкращі мовні засоби - і от промова
готова.
5)Саме через це цікаве відходить на доупий план, адже присутні напружено вслухаються у виступ, відтак швидко
втомлюються, зрештою просто прилинають
сприймати інформацію.
Роль підмета виконує слово(представлене нижче)
1)А може бути й навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовом «заснен, якщо оратор говоритиме мляво, повільно.
2) Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно а отже, переконати авдиторію, здобути її прихильність.
3) Проте памʼятаймо, що для успішного й виголошення замало лише прочитати написане треба навчитися правильно використовувати головний
«інструменти промовця.
4)Для публічноговиступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кохне слово
продумуємо послідсвність речень, добираємо найкращі мовні засоби- і от промова готова.
5)Саме через це цікаве відходить на доупий план, адже присутні напружено вслухаються у виступ, відтак швидко
втомлюються, зрештою просто прилинають
сприймати інформацію.
Знайдіть спонукальне речення
1)А може бути й навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовом «заснен, якщо оратор говоритиме мляво, повільно.
2) Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно а отже, переконати авдиторію, здобути її прихильність.
3)Проте памʼятаймо, що для успішного й виголошення замало лише прочитати написане :треба навчитися правильно використовувати головни «інструменти промовця.
4)Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кохне слово
продумуємо послідсвність речень, добираємо найкращі мовні засоби - і от промова готова.
5)Саме через це цікаве відходить на доупий план, адже присутні напружено вслухаються у виступ, відтак швидко
втомлюються, зрештою просто прилинають
сприймати інформацію.
Однорідні обставини є в обох реченнях
1)А може бути й навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовом «заснен, якщо оратор говоритиме мляво, повільно.
2) Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно а отже, переконати авдиторію, здобути її прихильність.
3)Проте памʼятаймо, що для успішного й виголошення замало лише прочитати написане :треба навчитися правильно використовувати головни «інструменти промовця.
4)Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кохне слово
продумуємо послідсвність речень, добираємо найкращі мовні засоби - і от промова готова.
5)Саме через це цікаве відходить на доупий план, адже присутні напружено вслухаються у виступ, відтак швидко втомлюються, зрештою просто прилинають сприймати інформацію.
24)
Щось повязане з однорідними,потрібно знайти в двох реченнях
1)А може бути й навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовом «заснен, якщо оратор говоритиме мляво, повільно.
2) Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно а отже, переконати авдиторію, здобути її прихильність.
3)Проте памʼятаймо, що для успішного й виголошення замало лише прочитати написане :треба навчитися правильно використовувати головни «інструменти промовця.
4)Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кохне слово
продумуємо послідсвність речень, добираємо найкращі мовні засоби - і от промова готова.
5)Саме через це цікаве відходить на доупий план, адже присутні напружено вслухаються у виступ, відтак швидковтомлюються, зрештою просто прилинають сприймати інформацію.
Подвоєне нн треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома