НМТ

Додано: 8 червня 2023
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 133 рази
12 запитань
Запитання 1

М'якого знака НЕ Треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

таріл..ці,миш...як,різ...бярство

ад..ютант,порт..єра,гордіс..тю

ін..єкція,гребін...чик,нян...чити

різнобарв...я,тон..ший,н..юанс

Запитання 2

Префікс з-треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

..читування,..хилитися,..сихання

..сушений,..червоніти, ..шивання

..ціджувати, ...гортання, ...керований

...чеплений, ...тривожено, ...журений

Запитання 3

Правильно утворено всі імена по батькові в рядку

варіанти відповідей

Іванівна,Іллінічна,Геннадійович

Святославович,Матвійович,Ігоровна

Юрійович,Арсенівна,Валерієвич

В'ячеславівна,Маркович,Кузьмович

Запитання 4

Однаковий звук позначають букви,виділені в кожному слові рядка

варіанти відповідей

мороз,просьба,зіллячко

сяйво,вісті,пересіяний

шумно,дивишся,сидиш

кіт,тримаю,агентство

Запитання 5

Лексична помилка є в рядку

варіанти відповідей

курятий бульйон

овочевий суп

знежирене молоко

гречнева каша

Запитання 6

Синонім до слова гребувати є

варіанти відповідей

марнувати

вишивати

доглядати

зневажати

пестувати

Запитання 7

Первісний текст буде відновлено,якщо речення розташувати в послідовності запропонованій і рядку(зображено нижче)

1) А може бути й навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовом «заснен, якщо оратор говоритиме мляво, повільно.

2) Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно а отже, переконати авдиторію, здобути її прихильність. 3)Проте памʼятаймо, що для успішного й виголошення замало лише прочитати налисоне:

треба навчитися правильно використовувати головний

«інструменти промовця.

4)Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кожне слово

продумуємо послідсвність речень, добираємо найкращі мовні засоби - і от промова

готова.

5)Саме через це цікаве відходить на доупий план, адже присутні напружено вслухаються у виступ, відтак швидко

втомлюються, зрештою просто прилинають

сприймати інформацію.





варіанти відповідей

4,2,3,1,5

.....

Запитання 8

Роль підмета виконує слово(представлене нижче)

1)А може бути й навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовом «заснен, якщо оратор говоритиме мляво, повільно.

2) Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно а отже, переконати авдиторію, здобути її прихильність.

3) Проте памʼятаймо, що для успішного й виголошення замало лише прочитати написане треба навчитися правильно використовувати головний

«інструменти промовця.

4)Для публічноговиступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кохне слово

продумуємо послідсвність речень, добираємо найкращі мовні засоби- і от промова готова.

5)Саме через це цікаве відходить на доупий план, адже присутні напружено вслухаються у виступ, відтак швидко

втомлюються, зрештою просто прилинають

сприймати інформацію.

варіанти відповідей

цікавість

думки

написане

текст

присутні

Запитання 9

Знайдіть спонукальне речення


1)А може бути й навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовом «заснен, якщо оратор говоритиме мляво, повільно.

2) Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно а отже, переконати авдиторію, здобути її прихильність.

3)Проте памʼятаймо, що для успішного й виголошення замало лише прочитати написане :треба навчитися правильно використовувати головни «інструменти промовця.

4)Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кохне слово

продумуємо послідсвність речень, добираємо найкращі мовні засоби - і от промова готова.

5)Саме через це цікаве відходить на доупий план, адже присутні напружено вслухаються у виступ, відтак швидко

втомлюються, зрештою просто прилинають

сприймати інформацію.

варіанти відповідей

1

2

3 -Проте пам'ятаймо

4

Запитання 10

Однорідні обставини є в обох реченнях

1)А може бути й навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовом «заснен, якщо оратор говоритиме мляво, повільно.

2) Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно а отже, переконати авдиторію, здобути її прихильність.

3)Проте памʼятаймо, що для успішного й виголошення замало лише прочитати написане :треба навчитися правильно використовувати головни «інструменти промовця.

4)Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кохне слово

продумуємо послідсвність речень, добираємо найкращі мовні засоби - і от промова готова.

5)Саме через це цікаве відходить на доупий план, адже присутні напружено вслухаються у виступ, відтак швидко втомлюються, зрештою просто прилинають сприймати інформацію.

варіанти відповідей

4,1

...

Запитання 11

24)

Щось повязане з однорідними,потрібно знайти в двох реченнях

1)А може бути й навпаки: публіка втратить будь-яку цікавість до теми, а то й зовом «заснен, якщо оратор говоритиме мляво, повільно.

2) Маємо на увазі голос, за допомогою якого можемо озвучити думки красиво й виразно а отже, переконати авдиторію, здобути її прихильність.

3)Проте памʼятаймо, що для успішного й виголошення замало лише прочитати написане :треба навчитися правильно використовувати головни «інструменти промовця.

4)Для публічного виступу ми ретельно готуємо текст: зважуємо кохне слово

продумуємо послідсвність речень, добираємо найкращі мовні засоби - і от промова готова.

5)Саме через це цікаве відходить на доупий план, адже присутні напружено вслухаються у виступ, відтак швидковтомлюються, зрештою просто прилинають сприймати інформацію.

варіанти відповідей

1,2- (озвучати)-красиво й виразно,(говорити)-мляво й повільно

...

Запитання 12

Подвоєне нн треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

повновлад...я,спів...ідчизник,безці...ний

...

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест