Потребує редагування речення
НЕПРАВИЛЬНО оформлено пряму мову в рядку
Виділені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка:
Прочитайте речення.
«А ти хто така? — трохи згодом питає він, ковтаючи слова…Де ти взялася? звідкіля сюди прийшла?».
На місці крапок має стояти
Прочитайте речення.
«А ти хто така? — трохи згодом питає він, ковтаючи слова…Де ти взялася? звідкіля сюди прийшла?».
На місці крапок має стояти
Лексичну помилку допущено в рядку
Той самий звук позначають усі підкреслені літери рядка
Зі знаком м'якшення всі слова пишуться в рядку
Помилку допущено в рядку
Граматичну помилку допущено в рядку
Усі прислівники пишуться через дефіс у рядку
Визначте частини мови виділених слів:
Обабіч стелилася промайниста доріжка, спотворена хижими колючками реп'яхів.
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Синонімічне багатство нашої мови – (1) одне з невичерпних джерел урізноманітнення вислову, (2) проте не всі ми, (3) спілкуючись удома чи на роботі, (4) як належить використовуємо цю особливість лексики, (5) і причини тут різні: (6) недостатній рівень володіння українською, (7) вплив інших мов, (8) невибагливість у доборі засобів комунікації тощо.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків у рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома