Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
(1) На пасіку прибув о/пів/ночі. (2) На ледь чутний шурхіт ніг з/двору озвався собака─загавкав, та одразу ж, упізнавши його, заскавулів і притих.(3) Дідова хижка тонула в не/проглядній темряві ночі. (4) Всюди ─ і на подвір'ї, і на галявині, і в лісі ─ панувала тиша і Малк сміливо підійшов до дверей і загрюкав у них кулаком.(5)Почулося шарудіння, грюкнув дерев'яний засув ─ і двері зі скрипом відчинилися. (6) Малк ступив у ще густішу темряву, ніж на/дворі(В. Малик).
Окремо треба писати слово
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
(1) На пасіку прибув о/пів/ночі. (2) На ледь чутний шурхіт ніг з /двору озвався собака ─ загавкав, та одразу ж, упізнавши його, заскавулів і притих.(3) Дідова хижка тонула в не/проглядній темряві ночі. (4) Всюди ─ і на подвір'ї, і на галявині, і в лісі ─ панувала тиша і Малк сміливо підійшов до дверей і загрюкав у них кулаком.(5)Почулося шарудіння, грюкнув дерев'яний засув ─ і двері зі скрипом відчинилися. (6) Малк ступив у ще густішу темряву, ніж на/дворі(В. Малик).
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
(1) На пасіку прибув о/пів/ночі. (2) На ледь чутний шурхіт ніг з /двору озвався собака ─ загавкав, та одразу ж, упізнавши його, заскавулів і притих.(3) Дідова хижка тонула в не/проглядній темряві ночі. (4) Всюди ─ і на подвір'ї, і на галявині, і в лісі ─ панувала тиша і Малк сміливо підійшов до дверей і загрюкав у них кулаком.(5)Почулося шарудіння, грюкнув дерев'яний засув ─ і двері зі скрипом відчинилися. (6) Малк ступив у ще густішу темряву, ніж на/дворі(В. Малик).
Однорідними членами ускладнено речення
На другий склад падає наголос у слові
З подвоєними приголосними треба писати обидва слова з пропусками в рядку
Відокремлене означення виділяємо комою (комами) в рядку (розділові знаки пропущено)
Уточнювальною обставиною ускладнено речення всі речення, ОКРІМ (розділові знаки пропущено)
НЕМАЄ лексичної помилки в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома