емоція, яку ми переживаємо в разі реальної чи уявної за-
грози або якщо очікуємо на невдачу в певній справі.
страхи можна умовно поділити на
страх самотності, боязнь людей, страх покарання, осуду з боку однолітків, страх не впоратися із чимось - це страх
Найактуальнішими для підлітків є страхи
ураження людини через аварію
імовірність відмови технічних пристроїв, що має певні наслідки
ризик , пов’язаний із професійною діяльністю людини;
землетруси, урагани, зливи, град - ризики
аварії на залізниці, авіакатастрофи, аварії з викидами радіоактивних або хімічних речовин, - ризики
отруєння, утоплення, падіння з висоти - ризики
Щоб подолати страх, необхідно
Виокремлюють ризики
відмова від пропозиції зробити щось небезпечне, зізнатися у провині, відстоювати свої погляди перед класом
порушення правил дорожнього руху, гра з вибуховими речовинами, вживання алкоголю, наркотиків
ризики, ступінь яких не можна порівняти з кінцевою метою
відмова від пропозиції зробити щось небезпечне, зізнатися у провині, відстоювати свої погляди перед класом, захищати від цькування однокласника
перебігати дорогу в недозволеному місці перед автомобілем,
що рухається,
зізнатися у провині, відстояти свою думку, якщо інші вважають інакше, захистити слабшого
намагання хизуватися нерозумними вчинками перед однолітками заради здобуття авторитету (паління, вживання алкоголю, наркотичних засобів, небезпечні локації для селфі та відео).
нерозумні вчинки можуть стати звичками, вони завичай тягнуть за собою скоєння протизаконних дій (таких, що караються законом).
людині упродовж життя не слід учитися розрізняти й оцінювати наслідки тих чи інших ризиків.
Потрапивши в будь-яку незнайому ситуацію, завжди потрібно оцінювати рівень її безпеки й небезпеки.
дивитися на термін виготовлення й придатності продуктів харчування
люди поважають тих, хто поводиться відповідально, уміє
аналізувати різні життєві ситуації, оцінює ризики
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома