Об’єкти, їх властивості та методи. Графічний інтерфейс користувача. (АВТ. БОНДАРЕНКО О. О., ЛАСТОВЕЦЬКИЙ В. В., ПИЛИПЧУК О. П., ШЕСТОПАЛОВ Є. А.)

7 запитань
Запитання 1

Клас — це:

Позначте одну правильну відповідь.


варіанти відповідей

тип даних, створюваний користувачем

метод розв’язування задачі

стандартний тип даних

опис характеристик об’єкта

Запитання 2

Успадкування — це:

Позначте одну правильну відповідь.


варіанти відповідей

можливість створення класу-нащадка на основі базового класу

різна поведінка методів з однаковою назвою, описаних у різних класах

створення нового екземпляра на основі даного класу

об’єднання в межах класу певних даних і методів для роботи з ними

Запитання 3

Позначте рядок, у якому наведено заголовок конструктора класу.

Позначте одну правильну відповідь.


варіанти відповідей

 def fuel(self):

class Transport():

 tr1 = Truck('вантажівка', 'дизельний')

def __init__(self, type_ vehicle, motor):

Запитання 4

Список параметрів при виклику метода __init__ список атрибутів у заголовку метода повинні мати однакові:

Позначте всі правильні відповіді.


варіанти відповідей

порядок розташування

тип даних

кількість

 назви

Запитання 5

Описи класів графічних компонентів містить модуль:

Позначте одну правильну відповідь.


варіанти відповідей

tkinter

 turtle

randint

Запитання 6

Який з операторів створює вікно програми?

Позначте одну правильну відповідь.


варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 7

Який з операторів запускає головний цикл обробки подій?

Позначте одну правильну відповідь.


варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title ('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест