Об'єкти кнопка, напис, поле. Python

Додано: 8 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 101 раз
10 запитань
Запитання 1

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить наступний код

but2=Button(text="OK")

варіанти відповідей

but2 - це назва об'єкту

text - це метод

Button - це назва конструктора кнопок

"OK" - значення властивості

Запитання 2

Виберіть назву властивості, за допомогою якої можна створити напис на кнопці

варіанти відповідей

fg

text

bg

Запитання 3

У фрагменті коду

tk=Tk()

вкажіть що є конструктором вікон

варіанти відповідей

Tk()

tk

Запитання 4

Яким буде відступ вікна зліва від екрану після виконання фрагменту коду

tk.geometry("500x400+200+100")

варіанти відповідей

500

400

200

100

Запитання 5

Якою буде висота і ширина кнопки, що задана кодом

but1.place(x=200,y=300,width=80,height=40)

варіанти відповідей

висота 200 ширина 300

висота 80 ширина 40

висота 300 ширина 200

висота 40 ширина 80

Запитання 6

Для додавання текстового поля використовують конструктор

варіанти відповідей

Tk

Entry

Button

Запитання 7

Текстове поле використовують для

варіанти відповідей

Відображення напису на полі

Напису на кнопці

Для введення тексту

Запитання 8

За допомогою якого виразу можна в програмі отримати текст, що міститься в текстовому полі ent ?

варіанти відповідей

get.ent()

ent=Entry(get)

ent.get()

ent=Entry(text)

Запитання 9

from tkinter import *

даний запис відповідає за

варіанти відповідей

підпис проекту

вставка зображення

створення нового файла з графічним інтерфейсом користувача

створення функції

Запитання 10

def change(event):

запис відповідає за

варіанти відповідей

створення функції з назвою change

створення форми з назвою change

створення пректу з назвою change

створення процедури з назвою change

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест