Обробники подій пов'язаних з елементами керування. Властивості та методи елементів керування

Додано: 22 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 129 разів
38 запитань
Запитання 1

Оберіть метод, який визначає розміри вікна

варіанти відповідей

geometry     

pack      

get    

place

Запитання 2

Позначте елементи керування, які ви бачите у вікні Збереження документа.

варіанти відповідей

 Кнопка 

 Напис 

Перемикач

Прапорець

 Текстове поле

Багаторядкове текстове поле

Список

Запитання 3

Оберіть метод, який  визначає розташування об’єкта згори вікна.


  


варіанти відповідей

geometry   

pack      

get    

place

Запитання 4

Оберіть метод, який надає можливість отримати значення текстового поля


варіанти відповідей

geometry     

pack      

get    

place

Запитання 5

беріть метод, який розмістить кнопку посередині вікна.

Tk.geometry("220x260")



варіанти відповідей

btn.place(x=150, y=125, width=100, height=50)

btn.place(x=100, y=125, width=100, height=50)

btn.place(x=150, y=150, width=100, height=50)

btn.place(x=150, y=175, width=100, height=50)

Запитання 6

Оберіть конструктор, який розташує на кнопці текст «ОК»



варіанти відповідей

btn=Button(“OK”)

btn.Button(“OK”)

btn=Button(text=“OK”)

btn.Button(text=“OK”)

Запитання 7

Оберіть елемент керування для введення та редагування тексту

варіанти відповідей

Кнопка 

Напис 

Текстове поле

Багаторядкове текстове поле

Запитання 8

Модуль tkinter використовується для:


варіанти відповідей

малювання 

створення графічного інтерфейсу користувача 

виведення отриманого результату на екран 

введення програм 

Запитання 9

Інструкція для створення головного вікна має таку структуру:


варіанти відповідей

root = Tk [] 

 root Tk 

root = Tk() 

root = Tk {} 

Запитання 10

Яка з команд задає заголовок вікна?



варіанти відповідей

title

geometry

bg

text

Запитання 11

Яка з команд задає розмір вікна?


варіанти відповідей

title

geometry

bg

text

Запитання 12

Яку мову проuрамування ми вивчаємо?

а)

 б)

 в)

 г)

варіанти відповідей

Pascal

Python

IDLE

Scratch

Запитання 13

Які складові має кожна мова програмування?


варіанти відповідей

Алфавіт

Словник

Синтаксис

Семантика

Щоденник

Запитання 14

Виберіть, які події можуть відбутися з вікном?

а)

 б)

 в)

 г)

 д)

 е)

варіанти відповідей

Create

Form.Top

Close

KeyPress

DblClick

Click

Запитання 15

Обери метод, зображений на картинці

варіанти відповідей

messagebox.showerror

messagebox.showinfo

messagebox.showwarning()

Запитання 16

Обери правильний запис створення текстового поля

варіанти відповідей

entry1=Entry(w1, bg=‘white’, width=30, font=‘Times 15’)

entry1=Entry(bg=‘white’, width=30)

lab=Label(w1, bg=‘white’, width=30, font=‘Times 15’)

root=Entry(w1, bg=‘white’, width=30, font=‘Times 15’)

Запитання 17

Які атрибути відповідають за зовнішній вигляд кнопки?

варіанти відповідей

text

width

height

bg

root

button

Запитання 18

Як виглядає кнопка, створена з такими значеннями атрибутів:

btn=Button(root,.text='Натисни мене',width=20, height=2, bg='blue',fg='white')

варіанти відповідей

колір кнопки - чорний

колір тексту кнопки - білий

ширина кнопки - 20

стрибає

Запитання 19

Якої властивості не існує для елементів керування (кнопки., напису)

варіанти відповідей

bg

text

fg

font

tkinter

def

Запитання 20

Створити вікно (форму):

варіанти відповідей

назва_вікна=Tk()

назва_вікна.mainloop()

назва_вікна.resizable(x,y)

назва_вікна=Label()

Запитання 21

Що означає метод розміщення кнопки place(x, y)?

варіанти відповідей

Кнопка автоматично розміщується під рядком заголовка вікна з однаковими відступами від лівої та правої меж вікна

Верхня ліва вершина кнопки розміщується в точці вікна із заданими координатами х та у

Запитання 22

Що означає властивість кнопки width?

варіанти відповідей

Колір символів тексту

 Текст на кнопці

 Ширина кнопки

 Висота кнопки

 Шрифт символів тексту на кнопці

 Колір фону

Стан кнопки

Запитання 23

Для створення кнопки в середові програмування Python використовується об’єкт типу …

варіанти відповідей

bind

 label

 geometry

 button

Запитання 24

Що означає властивість кнопки text?

варіанти відповідей

 Колір фону

 Колір символів тексту

 Текст на кнопці

 Ширина кнопки

 Висота кнопки

 Шрифт символів тексту на кнопці

 Стан кнопки

Запитання 25

Подія, що означає натиснення будь-якої клавіші на клавіатурі

варіанти відповідей

Click

DblClick

Close

Create

MouseMove

KeyPress

Запитання 26

Подія, що означає переміщення вказівника по вікні

варіанти відповідей

Click

DblClick

Close

Create

MouseMove

KeyPress

Запитання 27

Подія, що означає вибір будь-якої точки об'єкта

варіанти відповідей

Click

DblClick

Close

Create

MouseMove

KeyPress

Запитання 28

Подія, що означає установлення вказівника в довільну точку вікна і подвійне клацання лівої кнопки миші

варіанти відповідей

Click

DblClick

Close

Create

MouseMove

KeyPress

Запитання 29

Вкажіть правильні команди для створення напису червоними літерами на жовтому фоні із текстом Я вивчаю мову програмування Python!, шрифт символів Times New Roman, розмір символів 18:

варіанти відповідей

label=Label(text='Я вивчаю мову програмування Python!', bg='yellow', fg='red', font='Times New Roman 18')

label=Label(text='Я вивчаю мову програмування Python!', bg=yellow, fg=red, font=Times New Roman 18)

label['bg']='yellow', label['fg']='red', label['font']=('Times New Roman,18'), label['text']='Я вивчаю мову програмування Python!'

label[bg]='yellow', label[fg]='red', label[font]=('Times New Roman,18'), label[text]='Я вивчаю мову програмування Python!'

Запитання 30

Який модуль потрібно приєднати до проєкту для створення мовою Python проєкту з вікнами?

варіанти відповідей

tkinter

vikno

root

bind

Запитання 31

Яка властивість змінює значення напису у рядку заголовка вікна?

варіанти відповідей

geometry

title

bg

height

Запитання 32

Оберіть фрагмент тексту програми який виводить у рядок заголовка вікна з іменем root напис Мій перший проєкт.

варіанти відповідей

root.title(‘Мій перший проєкт’)

root[‘bg’]=‘Мій перший проєкт’

root.geometry(‘Мій перший проєкт’)

Запитання 33

Для створення кнопки використовують:

варіанти відповідей

entry=Entry()

button=Button(text='Ліцей')

label=Label()

root=Tk()

Запитання 34

Якою буде висота і ширина кнопки, що задана кодом

but1.place(x=200,y=300,width=80,height=40)

варіанти відповідей

висота 200 ширина 300

висота 300 ширина 200

висота 80 ширина 40

висота 40 ширина 80

Запитання 35

Яким буде відступ вікна зліва від екрану після виконання фрагменту коду

root.geometry('500x400+200+100')

варіанти відповідей

500

400

200

100

Запитання 36

Оберіть правильну послідовність для назв властивостей:

bg, font, height, fg, width, text



варіанти відповідей

напис, ширина, колір фону, , шрифт, колір шрифту, висота

колір фону, шрифт, висота, колір шрифту, ширина, напис

колір фону, напис, шрифт, висота, колір шрифту, ширина,

висота, колір фону, напис, шрифт, колір шрифту, ширина

Запитання 37

Що буде відбуватись після запуску нищенаведеного коду?


from tkinter import *

root=Tk()

root.geometry('800x600')


napys=Label(root, text="OK", font="Arial 32", fg="black")

napys.place(x=400,y=300)

napys.focus_set()


def rv(event):

   napys.config(text="Up we go!!!", fg='red')

   napys.place(y=napys.winfo_y()-5)


napys.bind('w',rv)

root.mainloop()

варіанти відповідей

При натисканні на кнопку "w" напис "OK" зміниться на "Up we go!!!", почервоніє і буде рухатись уверх

При натисканні на кнопку "w" напис "OK" зміниться на "Up we go!!!", позеленіє і буде рухатись донизу

При натисканні на кнопку "ц" напис "OK" зміниться на "Up we go!!!", почервоніє і буде рухатись уверх

При натисканні на кнопку "w" напис "Up we go!!!" зміниться на "OK", пожовтіє і буде рухатись уверх

Запитання 38

Оберіть елемент керування для введення та редагування тексту

варіанти відповідей

Кнопка 

Напис 

Текстове поле

Багаторядкове текстове поле

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест