Контрольна робота №1 " Цілі вирази. Степінь із натуральним показником. Одночлени"

Додано: 8 листопада 2020
Предмет: Алгебра, 7 клас
Копія з тесту: Одночлени
Тест виконано: 215 разів
24 запитання
Запитання 1

Виконайте тотожні перетворення виразу:  2a - 5b +4b +3а

варіанти відповідей

5a + b

5a - b

4ab

5a-9b

Запитання 2

Який із даних одночленів подано в стандартному вигляді?

варіанти відповідей

9 ⋅ а ⋅ 5

2а⋅ а5

3,56 с

р6 ⋅ р2

Запитання 3

Записати одночлен у стандартному вигляді

3 а ⋅ 0,5 b ⋅ 4 c

варіанти відповідей

6abc

60abc

12abc

0,6abc

Запитання 4

 Обери вирази, які є одночленами:

варіанти відповідей

5m·2p

1+b

-130

c21

x2+x+5

-abcd

2(a-b)2

 24:c

Запитання 5

Які з одночленів є подібними?

варіанти відповідей

2 b та 3a2

2 b та 3ba2

12a3b2 та -12ab

2 b та 3a2b2

Запитання 6

Зведіть одночлен до стандартного вигляду: 4b(-8а3b2)

варіанти відповідей

-40а7b3

13 а7b3

40а7b3

-13а7b3

Запитання 7

Записати одночлен у стандартному вигляді

8 х3 х х 5

варіанти відповідей

8 х9

8 х8

8 х10

8 х15

Запитання 8

Спростити вираз

( а 4 ) 5 ⋅ а 4

варіанти відповідей

а 13

а 36

а 24

а 6

Запитання 9

Спростити вираз

а 3 ⋅ а : а 4

варіанти відповідей

а ⁷

1

а ⁸

а ⁵

Запитання 10

Cпростити вираз

((( - а ) 3 ) 2 ) 5

варіанти відповідей

- а 30

а 30

а 11

11

Запитання 11

Закінчіть речення:


Вирази, відповідні значення яких є рівними при будь - яких значеннях змінних, що входять до них, називають ........ ...........

варіанти відповідей

 тотожно рівними

 тотожними

 рівними

рівними тотожно

Запитання 12

    Обери одночлени, які записано в стандартному вигляді:

варіанти відповідей

5abc

3x·2y

14

-8·a·0,1m·2p

-b3 

n3·(-m)5·n

-8b2c

6t·(-4at)

Запитання 13

Спростити вираз

( - 3 ab ) 3

варіанти відповідей

-27 a 3 b 3

27 a 3 b 3

- 27 ab

3 a³ b³

Запитання 14

Обчислити, використовуючи властивості степеня:

12,5 3 ⋅ 0,8 3

варіанти відповідей

1

10

1000

1000000

Запитання 15

Запиcати одночлен у стандартному вигляді

р ⋅ ( - q ) ⋅ p 20

варіанти відповідей

p 21 q 21

- p 21 q

- p q 21

- p 21 q 21

Запитання 16

Спростити вираз

( с 3 ) 4 ⋅ с 5

варіанти відповідей

с 27

с 12

с 17

с 60

Запитання 17

Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків): n–(a + b – c + d)

варіанти відповідей

n - a + b - c + d

  n - a - b + c - d

n - a + b + c - d

n - a -b - c + d

Запитання 18

Записати одночлен у стандартному вигляді

- 2 х 3 ⋅ 0,1 х 3 у ⋅ ( - 5 у )

варіанти відповідей

x ⁶ y ²

- x ⁶ y ²

х ⁹ у ²

- x ⁹ y

Запитання 19

Вказати правильні рівності:

варіанти відповідей

c⁶ ⋅ c² = c¹²

 (у⁷)³ =у²¹

х⁸ : х² = х⁶

а¹⁰ : а² = а⁵

 а⁷ ⋅ а³ = а¹⁰

(а⁴)⁵ = а⁹

Запитання 20

Піднесіть до степеня добуток (½ab)2

варіанти відповідей

½ab

½a2b2

¼a2b2

ab

Запитання 21

Знайдіть значення виразу 37⋅(32)3⋅34

варіанти відповідей

317

316

3168

3

Запитання 22

Добуток (-2)·(-2)·(-2)·(-2)·(-2)·(-2) можна записати у вигляді степеня так:

варіанти відповідей

(-2)6

- (-2)6

- 26

- 2-6

Запитання 23

Визначте коефіцієнт та степінь даного одночлена -0,35 а²b³c⁴d

варіанти відповідей

коефіцієнт -0,35; степінь 25

коефіцієнт 0,35; степінь 10

коефіцієнт -0,35; степінь 9

коефіцієнт -0,35; степінь 10

Запитання 24

Знайти значення виразу: 5х -0,9, якщо х = -2

варіанти відповідей

 -9,1

 9,1

 -10,9

10,9

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест