Огляд ходових частин локомотива і тягових двигунів.

Додано: 27 травня 2020
Предмет:
Тест виконано: 8 разів
10 запитань
Запитання 1

Гребені яких колісних пар під час експлуатації найбільше зношуються залежно від їхнього розташування у тривісному візку?


варіанти відповідей

другої

третьої і першої

першої

першої і другої

Запитання 2

Скільки встановлено комплектів пружин на безщелепному візку для підвішування кожної колісної пари?


варіанти відповідей

два

вісім

чотири

шістнадцять

Запитання 3

Регулювання фрикційного гасія коливань в експлуатації виконують:


варіанти відповідей

затягуванням гайок зверху і знизу штоку

заміною його колодок

заміною циліндра

додаванням спеціальних шайб під гайки штоку

Запитання 4

Вимірювання поверхні катання колеса і висоти/товщини гребеня к/п локомотива виконує:


варіанти відповідей

помічник

машиніст

вагонник

спеціаліст локомотивного депо

Запитання 5

Для зменшення зношування гребенів к/п на локомотивах застосовують:


варіанти відповідей

гребнезмащення

повстяні (рос. - войлочные) фітилі

крапельниці

графітове змащення

Запитання 6

Група силових кабелів на корпусі ТЕД закріплюється:

варіанти відповідей

кабельними стяжками

ізоляційною лентою

скобами

дерев'яними колодками

Запитання 7

Перетирання ізоляції на силових кабелях ТЕД може призвести до:


варіанти відповідей

вибуху

пожежі

іскріння

спрацьовування РЗ

Запитання 8

Контроль за станом щіткотримачів і щіток ТЕД виконують:


варіанти відповідей

на прямій горизонтальній ділянці колії

на станціях

з оглядових канав депо

при підніманні рами тепловоза домкратами

Запитання 9

Витікання з мащення з редукторів ТЕД свідчить про:


варіанти відповідей

переповнення редуктора змащенням

низьку густину змащення

пошкодження корпусу редуктора

Запитання 10

Тріщина у листовій ресорі візка локомотива в експлутації є причиною для:


варіанти відповідей

зменшення швидкостей руху локомотива

зняття з експлуатації

запису до журналу ТУ-152

відмови від подальшої роботи


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест