Охорона праці. Основи пожежної безпеки

Додано: 27 січня
Предмет: , 10 клас
10 запитань
Запитання 1

Спалах – це:

варіанти відповідей

а) загоряння речовини з появою полум’я,

б) швидке згорання пальної суміші,

в) швидке перетворення речовини в газоподібний чи пилоподібний стан,

г) горіння з виділенням диму.

Запитання 2

Визначте одну групу вогнегасних речовин:

варіанти відповідей

а) вода, калій, порошкоподібна речовина

б) вуглекислий газ, водяна пара, пісок

в) піна, водень, полістирол

г) земля, водяна пара, окис вуглецю

Запитання 3

Під час тління найбільше виділяється:


варіанти відповідей

а) оксиду вуглецю

б) вуглекислого газу

в) сірчаного водню

г) оксиду сірки

Запитання 4

Негативні якості води, як вогнегасної речовини:

варіанти відповідей

а) хімічна нейтральність

б) велика теплоємкість

в) невисока змочувальна здатність

г) невисока транспортабельність

Запитання 5

Що з перерахованих речовин і засобів відноситься до первинних засобів пожежогасіння?

варіанти відповідей

а) пара

б) піна

в) вогнегасники

г) азбестові простирадла

Запитання 6

Визначити дві групи негорючих речовин:

варіанти відповідей

а) борати, фосфати, камінь.

б) вуглець, хлор, азбест, цемент;

в) азот, азбест, окис вуглецю;

г) водень, гас, хлориди металів.

Запитання 7

Позитивні якості води, як вогнегасної речовини:

варіанти відповідей

а) хімічна нейтральність

б) висока вартість

в) велика теплоємність

г) невисока змочувальна здатність

Запитання 8

Способи припинення горіння:

варіанти відповідей

а) механічний зрив полум'я;

б) використання струменя води;

в) ізоляція вогнища горіння

г) збільшення надходження кисню

Запитання 9

На який номер телефону необхідно дзвонити під час пожежі:

варіанти відповідей

а) 102

б) 112

в) 103

г) 101

Запитання 10

Організаційний протипожежний захід:

варіанти відповідей

а) улаштування автоматичної пожежної сигналізації

б) організація інструктування і навчання працівників

в) дотримання пожежних норм та правил при монтажі обладнання

г) щоденна перевірка протипожежного стану приміщень після закінчення роботи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест