Перевірити вміння учнів сприймати зміст твору, орієнтуватися в тексті, виділяти головне.
1) Про який місяць іде мова?
В білий цвіт убрався сад,
Бджілки радо тут летять.
Перший грім гримить-гуркоче,
Тепло з ранку і до ночі!
В лузі виросли отави.
Це прийшов зелений …
2) Чому місяць травень вважають найвеселішим?
3) Про якого пташиного найгучнішого співака йде мова у тексті?
Серед свіжого листя кущів затаївся цей невтомний співак, і чути його чистий голос далеко-далеко...
4) Про якого співака йде мова у загадці?
Ква – ква – ква – вона виводить,
Позира булькатим очком.
Як журавлика угледить –
Прикидається листочком.
5) Знайти речення, яке відповідає змісту оповідання.
6) Про яку рослину йде мова у тексті?
Голівка її в біленькій прозорій шапочці. Зірвеш обережно цю шапочку, подмеш на неї — і поніс вітерець малесенькі пухнасті парашутики.
7) Яких пташок згадує автор в даному реченні?
На різні голоси славлять весну ... , ... , ... , ... та інше голосисте царство.
8) Хто автор оповідання "Найвеселіший місяць"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома