Запишіть у порядку зростання іменовані числа: 0,01 м2, 7000 мм2, 400 см2, 3 дм2, привівши їх спочатку до однакових одиниць.
Хлопчик перемістився із точки А (3; 2) у точку В (5; 2). Обчисліть шлях і переміщення хлопчика за допомогою координатної площини. Підказка: використайте зошит у клітинку.
Автомобіль рухається з швидкістю 60 км/год. Якщо велосипедист поїде назустріч автомобілю, то до зустрічі з ним він встигне проїхати 50 м, а якщо від автомобіля – то 100 м. Яка швидкість велосипедиста км/год і м/с?
У куті прямокутної площадки довжиною 100 м та шириною 8 м сидить жук. На відстані 60 м від нього вздовж довгої сторони площадки знаходяться дві мурашки. Вони починають рухатись у різні боки периметром площадки зі швидкостями 2 м/с і 6 м/с. На якій відстані від жука вони знову зустрінуться.
Автомобіль рухався прямою ділянкою дороги 7 годин. Перші дві години він рухався зі швидкістю 30 км/год, ще одну годину – зі швидкістю 50 км/год; час, що залишився, він рухався зі швидкістю 70 км/год. Витрачання пального залежить від швидкості автомобіля як показано на малюнку. Початковий запас пального у бензобаку автомобіля дорівнював 50 л. Яка кількість пального залишилась у бензобаку в кінці шляху.
Примітка. Витрачанням пального Q називають кількість пального (виміряне у літрах), яке необхідне для подолання шляху 100 км.
На малюнку зображено мензурку з водою до і після занурення в неї бруска прямокутної форми, висота якого 40 мм. Визначити ціну поділки шкали мензурки, об’єм бруска та площу його основи.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома