1. Які носії електричного заряду створюють електричний струм в електролітах?
2. Які носії електричного заряду створюють електричний струм у металах?
Чи зміниться, і якщо зміниться, то як, різниця потенціалів між кінцями крил літака в разі збільшення швидкості його руху в 2 рази?
Речовини, які намагнічуються, створюючи слабке магнітне поле, напрямлене протилежно до зовнішнього
За допомогою якого правила визначається напрям сили Ампера?
Протон рухається в однорідному магнітному полі у вакуумі по колу радіусом 1 см. Визначте швидкість руху протона, якщо індукція магнітного поля становить 0,2 Тл.
Визначте силу струму у прямому проводі довжиною 50 см і масою 30 г, горизонтально підвішеному у вертикальному магнітному полі з індукцією 60 мТл, якщо відомо, що провідники, на яких висить провід, утворюють з вертикаллю кут 45°. Виконайте пояснювальний рисунок.
Знайдіть загальну силу струму в колі, (див. рисунок), якщо R1 =2 Ом, R2= 3 Ом, R3 =6 Ом, R4 =2 Ом
, ЕРС джерела струму 14 В, а внутрішній опір 1 Ом
Який вид самостійного газового розряду зображений на рисунку?
Поставте у відповідність назви фізичних величин та їх позначення:
1) Робота, 2)Заряд, 3)Напруга, 4) Енергія
А) U Б) q В) А Г) W
Яку роботу виконає електричний струм у лампочці кишенькового ліхтаря за 15 хвилин, якщо напруга 2 В, а сила струму 150 мА?
Як зміниться енергія зарядженого конденсатора, якщо його ємність збільшити в 4 рази, а заряд не змінювати?
Для того щоб визначити роботу струму, необхідно використовувати
На рисунках наведено графіки залежності сили струму в різних споживачах від прикладеної напруги. Визначте, на якому рисунку зображено залежність, що характерна для резистора зі сталим опором.
Фізичний закон, що описує силу взаємодії між нерухомими точковими електричними зарядами в залежності від відстані між ними
Індукційний струм у замкненому контурі має такий напрям, що створений ним магнітний потік через площу, обмежену контуром, прагне скомпенсувати ту зміну магнітного потоку, яка викликає цей струм.
Це є формулювання:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома