Позначте фразеологічний зворот, який є синонімом до слова засоромитися:
Позначте рядок, у якому всі іменники належать до жіночого роду:
Позначте речення, яке потребує редагування:
Позначте рядок, у якому в кожному слові однакова кількість звуків і букв:
Позначте рядок, у якому всі складні прикметники пишуться через дефіс:
Позначте рядок, у якому в усіх числівниках відмінюється тільки друга частина:
Позначте рядок, у якому всі дієслова належать до другої дієвідміни:
Позначте рядок, у якому всі прислівники пишуться разом:
Позначте рядок, у якому в усіх словах потрібно писати літеру и:
Позначте словосполучення, у якому порушено граматичну норму на позначення часу:
Позначте рядок, у якому фразеологічні звороти є синонімічними:
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків у реченні
Найбільш ... вчені мали ... здібності саме до точних наук, і саме навчання ... розвиває логічне мислення
Помилку допущено в написанні числівника
Помилку допущено в утворенні форми наказового способу дієслова
Помилку у звертанні допущено у варіанті
З'ясуйте, якою частиною мови є виділені слова ( цифра позначає наступне слово)
Ви були (1) коли-небудь на річці , на Осколі, (2) що тече Харківщиною нашою (3) аж (4) у річку Північний Донець ?
Правильно узгоджено числівник з іменником у рядку
Помилку у відмінюванні іменника допущено в словосполученні
Правильно утворено ступені порівняння всіх прикметників у рядку
Не змінюються за відмінками обидва слова рядка
Помилку допущено при творенні ступеня порівняння прикметника в реченні
«Гроном п’ятірним...» умовно називають
Правильно вказано ознаки новели «Я (Романтика)» в кожному рядку, ОКРІМ
Увідповідніть ім’я та прізвище письменника з висловлюванням про нього.
Ім’я та прізвище письменника
1 Юрій Яновський
2 Микола Фітільов
3 Максим Рильський
4 Павло Тичина
Висловлювання
А «Революціонер з голови до п’ят, [...] міцно зв’язаний з кращими традиціями української художньої літератури: можна сказати, що шукання [...] почались там, де урвалися шукання Коцюбинського».
Б «[...] довго шукав назву для своєї повісті, перебрав кілька варіантів: “В зелених горах”, “Тіні минулого”, “Голоси предвічні”, “Сила забутих предків” — і зупинився на тій, що мала глибоке значення, підтекст. Автор зробив назву ключем до розуміння всього твору»
В «Саме 15-річним юнаком він видав першу поетичну збірку “На білих островах”, репринтне видання якої здійснено в ювілейний рік за підтримки редакції газети “Голос України”».
Г «Ще в ранній юності [...] романтично закохався водночас у двох чарівних сестер — Полю та Інну Коновал — доньок чернігівського поета Івана Коновала (Вороньківського)».
Д «Читач мандрує разом із героями з майбутнього в минуле. Таємничі, часом небезпечні пригоди змінюють одна одну. Дія відбувається то в Одесі, то в Італії, Румунії, навіть на острові Ява».
Указати відповідність між назвою твору та ім’ям персонажа
1 В.Стефаник «Камінний хрест»
2 Л.Українка «Лісова пісня»
3 О.Кобилянська «Меланхолійний вальс»
4 М.Коцюбинський «Тіні забутих предків»
А Мавка
Б Іван Палійчук
В Іван Дідух
Г Софія Дорошенко
Д Г. Многогрішний
Установити відповідність між назвами творів та їхніми авторами
1 «У теплі дні збирання винограду» А В.Симоненко
2 «Блакитна панна» Б М. Вороний
3 «Пам’яті тридцяти» В О.Олесь
4 «О слово рідне!...» Г П.Тичина
Д М.Рильський
У рядках “Сміються, плачуть солов’ї і б'ють піснями в груди” використано
Твір Каменяра, який він присвятив темі вождя й народу, пошукам нацією власної землі та щасливого майбутнього, за жанром є:
Кому ворожка таке напророкувала: "А що ж,— каже,— пані, сей тобі сон пророкує дочку із зятем. Дочка в тебе буде на весь світ красою, а зять — на весь світ славою. Будуть із'їжджатись з усього світу пани й гетьмани, дивоватимуться красі твоєі доні, дароватимуть їй срібло-злото, та ніхто її не обдарує краще од судженого. Суджений буде ясен красою між усіма панами і гетьманами; замість очей будуть зорі, на лобу — сонце, на потилиці — місяць".
Індивідуально-авторський стиль, який отримав назву «кларнетизм», проявляється в поезії
НЕ належить до «театру корифеїв»
Трагічні події під Крутами відтворив у своїй поезії:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома