«Громади» в Україні другої половини ХІХ ст. були організовані представниками
Представниками реалізму в українській літературі є всі письменники, ОКРІМ
Зображення типових явищ дійсності, увага до громадських процесів і соціальних суперечностей, змалювання звичайних людей у повсякденні, залежність внутрішнього світу героїв від суспільних обставин, точність у відтворенні побутових деталей - це основні ознаки
Взірцем української драми другої половини ХІХ ст. стали п’єси всіх драматургів, ОКРІМ
До реалістичних творів належать
Увідповідни цитату з поезії В. Самійленка «Думка» та провідний художній засіб
"Хто б захотів твоїх руїн, Хто б захотів тебе з занепаду підняти; Хто б щиру працю положив…"
Розташуй етапи реалізму в хронологічному порядку. Знайди правильну відповідь.
А просвітницький реалізм
Б реалізм епохи Відродження
В античний реалізм
Г реалізм доби Середньовіччя
Увідповідни течію реалізму та її представника. Знайди правильну відповідь.
1 Соцреалізм А Іван Котляревський
2 Ранній (просвітницький) реалізм Б Панас Мирний
3 Критичний реалізм В Олесь Гончар
4 Бароко Г Григорій Сковорода
Д Михайло Коцюбинський
52. І. Франко назвав ліричною драмою свою збірку:
55. Провідна тема збірки І. Франка «З вершин і низин»:
Кого з українських письменників називають «Бетховеном українського слова»?
Визначте головну тему драми-феєрії “Лісова пісня”:
. Хто є автором рядків: “За Україну, за її долю, за честь і славу, за народ!”?
Справжнє прізвище Олександра Олеся
8. У "Блакитній Панні" Миколи Вороного звучить мотив
Темою якого вірша Миколи Вороного є захоплення красою жінки?
Ідея поезії Миколи Вороного "Інфанта" - це...
На якому фото зображенний Микола Воронний
У якому творі Олександр Олесь утверджує думку про силу рідного слова, яке здатне стати зброєю в руках громадянина й патріота проти "діте2, які "безпам'ятно забули" батьківське слово?
У якому вірші Леся Українка втілила своє творче кредо?
У якому з віршів Леся Українка переконує, що слово має служити людям, давати їм наснагу до боротьби, ставати "мечем на катів"?
З якого твору Лесі Українки рядки:
Так, я буду крізь сльози сміятись,
Серед лиха співати пісні,
Без надії таки сподіватись,
Буду жити! Геть, думи сумні!
Значення творчості Лесі Українки?
Слова: " Я маю в серці те, що не вмирає!" належать
У яких історичних умовах розвивалося мистецтво, зокрема й література , у ХХ ст.?
Стильові напрямки літератури ХХ століття
Продовжити речення:
"Українську літературу 20-х років ХХ століття називають..."
"Розстріляне відродження"-це
Неокласики - це
Човен у поезії Євгена Плужника "Ніч... а човен - як срібний птах!.." символізує
Літературний напрям, що характеризується радикальним новаторством і схильністю до експериментів
Кому з поетів належить авторство збірки «Сонячні кларнети»
Мистецьке угруповання, до якого входив М. Рильський:
Чому період у літературі 20-30 х років ХХ ст. називають «розстріляним відродженням»?
Символами чого у творі "Пам*яті тридцяти" є Сонце, вітер, Дніпро?
У якому вірші Павло Тичина відтворив трагічні події під Крутами?
Відзначте письменника, твори якого не належать до модернізму.
Напишіть назву міста, в якому жили і творили представники " п’ятірного ґрона".
У чому трагедія долі П.Тичини?
Київські неокласики ставили за мету..
НЕПРАВИЛЬНО позначено наголос
Знак м*якшення пишемо в усіх словах рядка
Правильно записано слова в рядку
Орфографічну помилку допущено в одному слові рядка
Не мають закінчень усі слова рядка
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Укажіть складнопідрядне речення
Кому перед ЯК треба поставити (знаки пропущено)
Двокрапку в безсполучниковому реченні треба поставити (знаки пропущено)
Знайди складне речення без сполучника
Знайди складне речення зі сполучником
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Ще над/вечір землю оповив холодний туман. (2) Значить, чекай на ніч морозну. (3) І ранній завчасний морозенко таки добре [...] протягом ночі: настелив трави, побілив памороззю засохлі дерева. (4) У/ранці листя без/упину опадало на землю, лягало покорченими долоньками до/гори наче все ще просило хоч краплиночку тепла. (5) Не було ні вітру, ні жодного поруху. (6) А листя падало й падало, зривалося з верховіття. (7) Здавалося, що проливається чорно-зелений сумний водограй.
Вставне слово є в реченні
Неправильно вжито тире в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Гордий птах змахнув крильми і злетів на/зустріч новим пригодам. (2) Він уважно приглядався до всього, що було внизу. (3) Птах мав (…) зір і добре бачив, як люди збивалися з ніг, поралися по городах, згрібаючи на купи сухе картоплиння та спалюючи його разом із зів’ялим листям. (4) Дим від вогнищ тягнуло в долину, але він не стелився пасмами, а зразу ж піднімався до/гори підфарбовуючи все не/баченою досі прозоро-блакитною аквареллю. (5) А небо, навпаки, залишалося високим і чистим, і в тій височині розкошланими клаптями вати плавали не/великі хмарки.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Розділові знаки при звертанні правильно вжито в реченні
З'ясуйте, яким компонентом ускладнено речення.
Речення (розділові знаки пропущено):
1) Щирий людський сміх кажуть віку додає.
2) Тихо курілися луки переливаючись барвами.
3) Народи явлені у Слові достойно жити можуть на землі.
4) І нехай в'януть білі й рожеві червоні й блакитні троянди.
Ускладнювальний компонент:
А) вставне слово
Б) однорідні члени речення
В) відокремлене означення
Г) відокремлений додаток
Д) відокремлена обставина
Слово здавалося є вставним у реченні (окремі розділові знаки пропущено)
З'ясуйте, який розділовий знак треба поставити на місці крапок.
Розділовий знак:
1) кома
2) тире
3) двокрапка
4) дужки
Приклад:
А) В житті мені весь вік тужити … не жити.
Б) Схилився вечір до землі і срібним сяйвом ріки стелить ... Б.-І. Антонич...
В) Вона прийшла ... заквітчана і мила... і руки лагідно до мене простягла.
Г) І розкажім собі обіймами... про тишину над оболонями.
Д) Бо така вже природа агави ... вона цвіте, щоб умерти, й умирає, щоб цвісти.
Прочитайте речення.
Як ви знаєте(1) перпетуум-мобіле – це вічний двигун(2) над винаходом якого(3) людство довго билося(4) аж доки не усвідомило неможливість такого пристрою(5) зважаючи хоча б на тертя та закони механіки.
Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Кожна репліка в діалозі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома