Укажіть рядок, у якому всі слова пишуться з м’яким знаком
Укажіть рядок, у якому в усіх словах, розкривши дужки, треба писати велику літеру
Укажіть рядок, у якому всі дієслова належать до першої дієвідміни
У (1) кожного народу є свій ідеал людської краси. 2. Віковий досвід українського народу говорить, що немає краси людини без краси мови. 3. Не може бути гарною людина, у якої голос грубий, різкий, інтонації агресивні, а (2) часом проскакують й лайливі слова. 4. Багато що тут залежить від нас і чистота голосу, і вміння володіти ним, інтонувати тощо. 5. (3) Коли ми налаштуїмося на доброзичливість і приязнь, у нас відразу м’якшає вираз обличчя, з’являється усмішка, змінюються барви голосу. 6. Усе це разом і створює (4) певне враження про нас у інших людей (За А. Коваль).
Прочитай текст.Укажіть, у якому реченні допущено пунктуаційну помилку
У (1) кожного народу є свій ідеал людської краси. 2. Віковий досвід українського народу говорить, що немає краси людини без краси мови. 3. Не може бути гарною людина, у якої голос грубий, різкий, інтонації агресивні, а (2) часом проскакують й лайливі слова. 4. Багато що тут залежить від нас і чистота голосу, і вміння володіти ним, інтонувати тощо. 5. (3) Коли ми налаштуїмося на доброзичливість і приязнь, у нас відразу м’якшає вираз обличчя, з’являється усмішка, змінюються барви голосу. 6. Усе це разом і створює (4) певне враження про нас у інших людей (За А. Коваль).
Прочитай текст. Укажіть слово, у написанні якого допущено помилку
Прочитайте речення, укажіть, якими членами речення є виділені слова (цифра в дужках позначає наступне слово)
Рідне слово входить у духовне життя днів дитинства та юності разом із рідною піснею, її світовою (1) величчю й сонячністю (І. Вихованець). (2)Розмовляючи, ми (3) ніколи не задумуємося над тим, а яке це слово – (4) старе чи молоде (А. Коваль).
Укажіть рядок, у якому всі слова потрібно писати з апострофом
Укажіть рядок, у якому всі іменники лише чоловічого роду
Укажіть рядок, у якому всі дієслова належать до другої дієвідміни
Укажіть рядок, у якому всі частки треба писати разом з іншими словами
1.Розлившись безбережним морем понад землею й (1) позапалювавши на небі не злічимі свічечки, ніч пустилася на чари. 2. Дмухнула по лугах і покрила густими сивими туманами пари, що стояли (2) непорушно, мов полки готові в далекий похід. 3. Широчезною долонею вона погладила по ланах і полях. 4. І (3) колосисті лани жита й пшениці, похилившись із легким шелестом під тією долонею, вирівнялися й стали тихі, нерухомі. 5. І здавалось, що вся природа стишилась, завмерла на мить у (4) якомусь німому очікуванні (За І. Франком).
Прочитайте текст.Укажіть, у якому реченні допущено пунктуаційну помилку
1.Розлившись безбережним морем понад землею й (1) позапалювавши на небі не злічимі свічечки, ніч пустилася на чари. 2. Дмухнула по лугах і покрила густими сивими туманами пари, що стояли (2) непорушно, мов полки готові в далекий похід. 3. Широчезною долонею вона погладила по ланах і полях. 4. І (3) колосисті лани жита й пшениці, похилившись із легким шелестом під тією долонею, вирівнялися й стали тихі, нерухомі. 5. І здавалось, що вся природа стишилась, завмерла на мить у (4) якомусь німому очікуванні (За І. Франком).
Укажіть, якими частинами мови є виділені слова (цифра в дужках позначає наступне слово)
І нехай народяться з-під його пера художні образи, які стануть близькими й рідними читачеві (І. Цюпа). Прочитайте речення. Визначте вид підрядного
З’ясуйте, якими членами речення є виділені слова (цифра в дужках позначає наступне слово)
Пам’ять наша – глибокий чарівний (1) колодязь, на дні якого (2) дивно затонуло синє небо. З самісінької глибини колодязя, з його дна, (3) немислимо далекого, проглядається моє дитинство, й ми дивимось одне одному в очі, мовчимо, ніби хочемо зрозуміти якусь (4) загадку (За Є. Гуцалом).
Укажіть рядок, у якому в усіх словах, відкриваючи дужки, потрібно писати дві літери
У якому слові у вимові відбувається уподібнення
приголосних звуків за дзвінкістю?
У якому рядку в усіх словах у вимові відбувається уподібнення приголосних звуків?
Виділіть речення, у якому правильно розставлено розділові наки при дієприслівниковому звороті:
«Польовою царівною» у романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» називають...
Кому з персонажів твору Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» належать слова: «Скрізь неправда… Скрізь!.. Живеш, нудишся, тратиш силу, волю, щоб куди заховатись від неї, втекти від неї, плутаєшся в темряві, падаєш, знову встаєш, знову простуєш, знову падаєш… коли б можна, — увесь світ випо-лонив, а виростив новий… тоді б, може, й правда настала!..»?
Як Іван Франко назвав повість "Кайдашева сім`я" І.Нечуя-Левицького?
Якого кольору були чоботи у Кайдашихи на сватанні?
Кому з персонажів твору "Мартин Боруля" І.Карпенка-Карого належать слова: «Чина, дворянство треба любить, а другої любові нема на світі!»?
Чиї це слова (за твором Івана Карпенка-Карого «Мартин Боруля»): «...діло Борулі веду проти Красовського, а діло Красовського - проти Борулі. Їздю на своїх конях по просителях: і коней годують, і мене годують, і фурмана годують. І платять!... Нарешті: чи виграв, чи програв, а грошики дай! Живи - не тужи! Все одно що лікар: чи вилічив, чи залічив, - плати!»?
Позначте, які дійові особи є у творі М.Коцюбинського "Intermezzo"
Ліричною драмою Іван Франко назвав збірку
Навіщо 40 років Мойсей вів євреїв крізь пустелю? (поема І.Франка "Мойсей")
Перифраз, що стосується постаті Івана Франка
Кому належать слова:
"Ну, як-таки щоб воля - та пропала?
Се так колись і вітер пропаде!"?
«Талановита буковинська письменниця внесла в наше письменство новий тон, новий спосіб писання, узятий з новішої німецької літератури та філософії…». Про кого сказано?
Вкажіть представників "Празької школи"
М.Куліш, М.Зеров, Є.Плужник, Микола Хвильовий – це представники...
До угрупування "київські неокласики" (або п"ятірне гроно") не належав
В уривку
Тріщить, лящить, мов щелепа, корчма,
й ліщина галуззю стає сторчма.
Це бродить вітер, шуму перший родич…
провідним художнім засобом є...
"Я сам. Вікно. Сніги...
Сестру я Вашу так любив -
Дитинно, злотоцінно", - зізнається ліричний герой вірша
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома