ОПЕРАТИВНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ РЕГУЛЯТОРІВ

Додано: 25 жовтня 2021
Предмет:
Тест виконано: 1 раз
8 запитань
Запитання 1

Оперативне обслуговування складається з:

варіанти відповідей

підготовки до включення і включення авторегуляторів; оцінки роботи авторегуляторів; обходів обладнання;

обход регуляторів, відключення регуляторів; визначення і усунення несправностей.

відключення регуляторів; визначення і усунення несправностей.

Запитання 2

При обслуговуванні регуляторів ЦТАВ

варіанти відповідей

обслуговує теплоелектронагрівачів компенсатора тиску і високовольтні вимикачі (виконавчі механізми) нагрівачів.

обслуговує тепломеханічне обладнання САР (теплообмінні апарати, регулюючі клапани, редукційні установки і т.п., і спільно з ЦТАВ багатооборотні виконавчі механізми (електроприводи ЧЗЕМ, Тулапрівод, МЕМ, МЕП, Siemens і т.п.).

обслуговує вимірювальні канали САР, регулювальні пристрої авторегуляторів, схеми управління, захистів, блокувань, сигналізації і однооборотние виконавчі механізми МЕО.

Запитання 3

Підготовка до включення і включення авторегуляторів включає наступні заходи:

варіанти відповідей

Перевірити настройки кінцевих вимикачів, моментних муфт, струмових реле і покажчиків положення (при необхідності налаштувати). Перевірити вплив захистів і блокувань на авторегулятор.

Перевірити підключення датчиків технологічних параметрів (підключення імпульсних ліній до датчиків, відкриття корінних і вторинних вентилів, відсутність свищів в імпульсних лініях і нещільності в сальниках вентилів).

Перед включенням регулятора необхідно переконатися в повному закінченні ремонтних робіт на обладнанні авторегулятора і об'єкта регулювання.

Подати напругу в схеми захистів, блокувань і управління.

Запитання 4

Регулятор працює нормально, якщо:

варіанти відповідей

при нанесенні обурення переміщенням регулюючого органу в режимі дистанційного керування після включення регулятора в роботу регулюючий орган без перерегулювання або з перерегулюванням не більше 10% від величини обурення повертається у вихідне положення.

він правильно реагує на відхилення регульованого параметра; відсутня часті (більше 2 включень в хвилину) знакозмінні включення регулятора; регульований параметр стійко підтримується близько заданого значення

він правильно реагує на відхилення регульованого параметра; відсутня часті (більше 6 включень в хвилину) знакозмінні включення регулятора; регульований параметр стійко підтримується близько заданого значення

Запитання 5

  При обході тепломеханічного обладнання перевіряється:

варіанти відповідей

якість заделок кабельних вводів в електроприводах, комутаційних коробках, датчиках технологічних параметрів; кріплення комутаційних коробок і якість ущільнень кришок герметичних коробок (якість ущільнень визначається наявністю ущільнюючих прокладок і комплектністю кріпильних гвинтів);

комплектність електроприводів (наявність електродвигунів, крильчаток вентиляторів електродвигунів з захисними кожухами, відсутність стекол на механічних УП, надійність кріплення електродвигунів і блоків кінцевих вимикачів, наявність штурвалів ручного управління і т. п.)

фіксація стопорними шайбами ​​штурвалів електроприводів; надійність зчленування колонкових електроприводів і електроприводів МЕВ з регулюючими клапанами; ступінь нагріву електродвигунів і відсутність сторонніх шумів;

комплектність електроприводів (наявність електродвигунів, крильчаток вентиляторів електродвигунів з захисними кожухами, наявність стекол на механічних УП, надійність кріплення електродвигунів і блоків кінцевих вимикачів, наявність штурвалів ручного управління і т. п.)

Запитання 6

Відключення авторегулятора (перекладом перемикача блоку управління в положення "Р" або короткочасний вплив на ключ управління в напрямі "Вимкнути.") Проводиться якщо:

варіанти відповідей

регулятор працює в режимі автоколивань; регулятор не підтримує заданого параметра.

плавно погіршується якість регулювання

різко погіршується якість регулювання

Запитання 7

Причинами погіршення якості регулювання є:

варіанти відповідей

несправності регулюючого блоку; ісправність в вимірювальних каналах (повітряні пробки в імпульсних лініях і датчиках, поганий контакт в місцях з'єднань кабельних зв'язків, забиті імпульсні лінії).

несправності регулюючого блоку; неполадки в вимірювальних каналах (повітряні пробки в імпульсних лініях і датчиках, поганий контакт в місцях з'єднань кабельних зв'язків, забиті імпульсні лінії).

Запитання 8

Режим автоколивань  можливий при:

варіанти відповідей

заїдання в редукторі електроприводу або регулюючим органом; відсутності негативного зворотного зв'язку для пропорційних регуляторів; змінених динамічних настройках регуляторів (збільшений коефіцієнт передачі "αп", збільшена тривалість імпульсу "tи", зменшена зона нечуствітельності "Δн");


ісправність засобів вимірювання (технологічних параметрів або ізьерітельного каналу покажчика положення виконавчого механізму).

несправності засобів вимірювання (технологічних параметрів або ізьерітельного каналу покажчика положення виконавчого механізму).

збільшеному вибігу вихідного вала виконавчого механізму; люфт" в редукторі електроприводу або в регулюючому органі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест