12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Оповідання В.Сухомлинського «Скільки ж ранків я проспав»

Додано: 7 травня 2020
Предмет: Літературне читання, 3 клас
10 запитань
Запитання 1

Вказати дійових осіб оповідання:

варіанти відповідей

Батько та Василько.

Дідусь та Миколка.

хлопчик Василько.

Запитання 2

В якому класі вчився Василько?

варіанти відповідей

В першому класі.

В другому класі.  

В третьому класі.  

В четвертому класі.

Запитання 3

Що запитав Василько у батька?

варіанти відповідей

Що робитиму восени.

Що робитиму влітку.

Що робитиму взимку.

Запитання 4

Коли вставав батько Василька?

варіанти відповідей

Вночі.

Рано

Удосвіта.

Запитання 5

Куди поїхали Василько з батьком?

варіанти відповідей

Поїхали в ліс.

Поїхали в гай.  

Поїхали в поле.

Важко сказати.

Запитання 6

Ким працював батько Василька?

варіанти відповідей

Трактористом.

Комбайнером.

 Агрономом

Важко сказати.

Запитання 7

Що побачив Василько?

варіанти відповідей

Побачив як сонце заходить.

Побачив як сонце сходить.

Побачив як сонце світить.

Запитання 8

Чому вранішнє небо здивувало Василька?

варіанти відповідей

Небо було хмарним.

Небо було синім. 

Небо було сірим. 

Небо було червоним.

Запитання 9

Чи вразили хлопчика кольори і звуки, які він почув?

варіанти відповідей

Так, вразили.

Ні, не вразили.

Важко сказати.

Запитання 10

Що промовив Василько з жалем?

варіанти відповідей

Скільки ж років я проспав?

Скільки ж днів я проспав?

Скільки ж ранків я проспав?

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест