опрацювання текстових величин мовою програмування Python

Додано: 27 січня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 7 разів
33 запитання
Запитання 1

Чи правильне твердження : "Команда print виводить дані на екран"?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

Вкажіть які є типи даних

варіанти відповідей

strung

integer

mod

float

string

Запитання 3

За допомогою якої команди можна перетворити ціле число 5 у рядкове ‘5’?

варіанти відповідей

str(5)

 int(5)

float(5)

Запитання 4

Яке призначення функції float()?

варіанти відповідей

Виводить повідомлення на екран 

Перетворює вказану величину в дійсне(дробове) число

Перетворює вказану величину в рядок тексту

Зчитує значення з клавіатури

Запитання 5

Яке призначення функції int()?

варіанти відповідей

Перетворює вказану величину в ціле число

Зчитує значення з клавіатури

Перетворює вказану величину в дійсне число

Виводить повідомлення на екран

Запитання 6

Яку операцію виконує оператор ∗∗ ?

варіанти відповідей

Підносить число у заданий степінь

Перемножує два числа


Ділить одне число на друге

Залишок від ділення одного числа на друге


Запитання 7

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми:

варіанти відповідей

Функція

Змінна

Константа

Всі відповіді вірні

Запитання 8

Алгоритм - це

варіанти відповідей

послідовність команд

складова материнської плати

комп'ютерна програма

послідовність команд, які потрібно виконати у певному (чіткому) порядку

Запитання 9

Складові мови програмування:

варіанти відповідей

Алфавіт

Словник

Синтаксис

Складова материнської плати

Перекладачі

Правила семантики

Запитання 10

Алгоритм, записаний мовою програмування, називають...

варіанти відповідей

програмою

мовою

системою

записом

Запитання 11

Система позначень для точного опису алгоритму, який потрібно виконати за допомогою комп’ютера - це...

варіанти відповідей

мова програмування

комп’ютерна мова

машинний код

машинна мова

Запитання 12

Метод для отримання даних з текстового поля

варіанти відповідей

plase

entry

get()

Запитання 13

Функція для створення текстового поля

варіанти відповідей

Entry()

button()

label()

Запитання 14

Функція для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Запитання 15

Елемент вікна, за допомогою якого можна виводити текстові повідомлення

варіанти відповідей

напис

кнопка

рядок

Запитання 16

Метод,що задає місце знаходження кнопки:

варіанти відповідей

motion

geometry

plase

Запитання 17

Атрибут, що задає колір кнопки

варіанти відповідей

text=

width=

bg=

Запитання 18

Функція за допомогою якої створюються кнопки

варіанти відповідей

Button()

Destroy

title()

Запитання 19

Атрибути, які можна надавати кнопці:

варіанти відповідей

bg=

text=

width=

всі варіанти відповідей

Запитання 20

Модуль для створення графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

IDLE

tkinter

window

Запитання 21

Програма, яка генерує вікно в Python висотою 300, шириною 500

варіанти відповідей

from tkinter import *

w=Tk()

c=Canvas(w, width=500, height=300)

c.pack()

from tkinter import *

w=Tk()

c=Canvas(w, width=300, height=500)

c.pack()

from graphics import *

w=Tk()

c=Canvas(w, width=300, height=500)

c.pack()

from tkinter import *

w=Tk()

c=Canvas(w, width=500, height=300)

canvas.pack()

from tkinter import *

w=Tk()

c=Canas(w, width=500, height=300)

c.pack()

Запитання 22

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:

варіанти відповідей

bind() або event

pack() або place()

top або left

Запитання 23

Для створення кнопки та пов'язування її зі змінною потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_кнопки> = Button()

Запитання 24

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Запитання 25

Інтерфейс користувача утворюють...

варіанти відповідей

програми для розв’язування задач з різних галузей науки, техніки, виробництва, сфери побуту та ін.

дані, які потрапляють до програми від певних пристроїв, або від іншої програми, або з іншого джерела.

сукупність засобів керування, засобів введення даних, засобів введення результатів, а також методів.

Запитання 26

Команда vik1.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Змінення розмірів напису

Запитання 27

Для створення текстового поля потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_змінної> = Text()

<ім’я_змінної> = Tk()

<ім’я_змінної> = Entry()

Запитання 28

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

ім’я_змінної = Button()

Запитання 29

Діалогові вікна можуть використовуватися для:

варіанти відповідей

виконання функцій 


управління об’єктами 

виведення повідомлень користувачу 

виконання програм 

Запитання 30

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:

варіанти відповідей

command або bind

pack() або place()

right або left

Запитання 31

За допомогою nap=Label (vik1, text='Всім привіт'):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у вікні  vik1

створюється напис на екрані 

створюється текстове поле у вікні  vik1

Запитання 32

Команда для створення вікна vik1 має таку структуру:

варіанти відповідей

vik1 = Tk [] 

vik1.Tk 

vik1 = Tk() 

vik1 = Tk {} 

Запитання 33

Модуль tkinter використовується для:


варіанти відповідей

 малювання 


 створення графічного інтерфейсу користувача 


  виведення отриманого результату на екран 


  введення програм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест