8 кл. 07.04 Опрацювання текстових величин мовою програмування Python

Додано: 7 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 107 разів
21 запитання
Запитання 1

Чи правильне твердження : "Команда print виводить дані на екран"?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

Вкажіть які є типи даних

варіанти відповідей

strung

integer

mod

float

string

Запитання 3

За допомогою якої команди можна перетворити ціле число 5 у рядкове ‘5’?

варіанти відповідей

str(5)

 int(5)

float(5)

Запитання 4

Яке призначення функції float()?

варіанти відповідей

Виводить повідомлення на екран 

Перетворює вказану величину в дійсне(дробове) число

Перетворює вказану величину в рядок тексту

Зчитує значення з клавіатури

Запитання 5

Яке призначення функції int()?

варіанти відповідей

Перетворює вказану величину в ціле число

Зчитує значення з клавіатури

Перетворює вказану величину в дійсне число

Виводить повідомлення на екран

Запитання 6

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми:

варіанти відповідей

Функція

Змінна

Константа

Всі відповіді вірні

Запитання 7

Алгоритм - це

варіанти відповідей

послідовність команд

складова материнської плати

комп'ютерна програма

послідовність команд, які потрібно виконати у певному (чіткому) порядку

Запитання 8

Складові мови програмування:

варіанти відповідей

Алфавіт

Словник

Синтаксис

Складова материнської плати

Перекладачі

Правила семантики

Запитання 9

Алгоритм, записаний мовою програмування, називають...

варіанти відповідей

програмою

мовою

системою

записом

Запитання 10

Система позначень для точного опису алгоритму, який потрібно виконати за допомогою комп’ютера - це...

варіанти відповідей

мова програмування

комп’ютерна мова

машинний код

машинна мова

Запитання 11

Функція для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Запитання 12

Елемент вікна, за допомогою якого можна виводити текстові повідомлення

варіанти відповідей

напис

кнопка

рядок

Запитання 13

Атрибут, що задає колір кнопки

варіанти відповідей

text=

width=

bg=

Запитання 14

Функція за допомогою якої створюються кнопки

варіанти відповідей

Button()

Destroy

title()

Запитання 15

Атрибути, які можна надавати кнопці:

варіанти відповідей

bg=

text=

width=

всі варіанти відповідей

Запитання 16

Модуль для створення графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

IDLE

tkinter

window

Запитання 17

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:

варіанти відповідей

bind() або event

pack() або place()

top або left

Запитання 18

Для створення кнопки та пов'язування її зі змінною потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_кнопки> = Button()

Запитання 19

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Запитання 20

Команда для створення вікна vik1 має таку структуру:

варіанти відповідей

vik1 = Tk [] 

vik1.Tk 

vik1 = Tk() 

vik1 = Tk {} 

Запитання 21

Модуль tkinter використовується для:


варіанти відповідей

 малювання 


 створення графічного інтерфейсу користувача 


  виведення отриманого результату на екран 


  введення програм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест