Тест розроблено на основі матеріалу підручника «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 8 клас»
Мета: закріпити вміння і навички учнів з теми “Опрацювання величин логічного типу. Команда розгалуження”; перевірити рівень засвоєння знань з даної теми.
Як позначається логічна операція “не більше” в мові програмування Free Pascal?
Як описується алгоритмічна структура повного розгалуження в мові програмування Free Pascal?
Як позначається логічна операція “більше” в мові програмування Free Pascal?
Як позначається диз’юнкція (нестрога) двох логічних виразів x та y в мові програмування Free Pascal?
Як позначається логічна операція “кон’юнкція” в мові програмування Free Pascal?
Яке слово використовують для утворення кон’юнкції двох висловлювань в мові програмування Free Pascal?
Як позначається логічна операція “заперечення” в мові програмування Free Pascal?
Як описується алгоритмічна структура неповного розгалуження в мові програмування Free Pascal?
Як позначається логічна операція “не дорівнює” в мові програмування Free Pascal?
Після службового слова then в алгоритмічній структурі розгалуження можна записати одну команду. Якщо команд дві і більше, то їх беруть у логічні дужки. Які це логічні дужки?
В алгоритмічній структурі розгалуження в мові програмування Free Pascal після службового слова if записується логічний вираз. Що з переліченого може бути логічним виразом?
Величини логічного типу можуть набувати одного із двох значень:
Чому дорівнює значення логічного виразу x <= 10, якщо х = 10?
Чому дорівнює значення логічного виразу y < 5, якщо y = 10?
Чому дорівнює значення логічного виразу (A <= B) and (A = B – 2), якщо А = 2, В = 4?
Оберіть одну правильну відповідь.
Частина програми має вигляд:
var x, y, z: Integer; A: boolean;
begin
x := 10; y := 2; z := 3;
A := (x > y) or (y > z);
Чому дорівнює А після виконання команд?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома